کالدرون؛ بی خبر، معترض و آتش زیر خاکستر، مهاجم نوکی که خیلی ها را درگیر نموده است

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود حرف هایی زد که جای تأمل دارد، صحبت هایی که نشان از اختلافات و مسائل در این تیم دارد.

کالدرون؛ بی خبر، معترض و آتش زیر خاکستر، مهاجم نوکی که خیلی ها را درگیر نموده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون در شرایطی روز گذشته با حضور اصحاب رسانه و طرفداران در محل تمرین تیمش روبرو شد که از این موضوع تعجب و بیان کرد که نمی دانسته تمرین پشت درهای بسته برگزار نمی گردد. این در حالی است که اگر قرار باشد تمرین پشت درهای بسته یا در حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار گردد، سرمربی تیم است که در این مورد تصمیم نهایی را می گیرد.

با آغاز تمرین روز گذشته سرخپوشان کالدرون با اصرار خبرنگاران برای انجام مصاحبه روبرو شد و همین مسئله کافی بود تا او از شرایط موجود دلخور شده و صراحتا به خبرنگاران اعلام کند که تمرین بدون هماهنگی وی در این شرایط برگزار شده و او فقط 5 دقیقه از زمانش را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد داد. سرمربی پرسپولیس در همین مدت کوتاه هم حرف هایی زد که جای تأمل دارد.

کالدرون همچنان در انتظار اقدام باشگاه

تقریبا سه هفته پیش بود که گابریل کالدرون در مصاحبه ویدئویی که با سایت باشگاه پرسپولیس داشت، صراحتا گفت؛ منتظر است ببیند باشگاه در خصوص جذب مهاجم نوک چه اقدامی انجام داده است. او قبل از اردوی تیمش در ترکیه نام بازیکنان مدنظرش را برای این پست به باشگاه اعلام نموده بود. در آن مقطع باشگاه پرسپولیس تنها اقدامی که در این مورد انجام داد این بود که ویدئوی مصاحبه گابریل را نصفه و نیمه در صفحه اینستاگرام گذاشت و حرف های او را در قالب یک مصاحبه نوشتاری روی خروجی سایت قرار داد. مصاحبه ای که از قول کالدرون عنوان شد همه چیز در اردوی ترکیه عالی است و باشگاه در همه زمینه ها خیلی خوب عمل نموده است!

کالدرون بعد از بازگشت به تهران نیز چند بار در مصاحبه های خود از این موضوع گلایه کرد که چرا هنوز مهاجم مدنظرش جذب نشده و در مصاحبه روز گذشته خود نیز به نوعی به مدیریت باشگاهش اولتیماتوم داد و گفت که امیدوار است تا 48 ساعت آینده بازیکن مدنظرش در تهران باشد. کالدرون البته بار دیگر از شرایط اردوی تیمش در ترکیه اظهار نارضایتی کرد و گفت انتظار بازی محبت آمیز بیشتری داشته است.

مهاجم نوک پرسپولیس را چه کسی انتخاب می نماید؟

یکی از دلایلی که باعث شده انتخاب مهاجم نوک در پرسپولیس به تاخیر بیفتد دخالت ایجنت های نزدیک به باشگاه در این زمینه است. مدیریت باشگاه پرسپولیس جدا از اینکه از کالدرون لیست مهاجمان مدنظرش را گرفته از ایجنت های نزدیک خود نیز لیست گرفته است. در واقع این ایجنت ها ابتدا کوشش کردند با مهاجمان مدنظر کالدرون ارتباط بگیرند اما وقتی پیروز نشدند راه دیگری را برای آوردن مهاجم خارجی به پرسپولیس در پیش گرفتند.

در این میان همکاری مدیریت و مدیر تیم پرسپولیس با بعضی ایجنت ها در نوع خودش عجیب است.ضمن اینکه خیلی از مهاجمانی هم که نام آنها در رسانه ها مطرح می گردد در واقع گزینه های ایجنت های نزدیک باشگاه هستند نه کالدرون. عجیب تر اینکه هنوز هم این ایجنت ها در حال معرفی کردن مهاجم به ایرج عرب و محسن خلیلی هستند!

بی خبری کالدرون از آنچه پیرامون تیمش می گذرد

نکته قابل تامل دیگر در پرسپولیس بحث بی خبری کالدرون از همه اتفاقاتی است که پیرامون تیمش می گذرد. در روز های اخیر مصاحبه هایی از سوی علیرضا بیرانوند و علی علیپور مبنی برای علاقه آنها به ترانسفر شدن مطرح شد و حتی در این زمینه پشنهادات رسمی و غیر رسمی هم برای این دو بازیکن به باشگاه پرسپولیس رسید اما کالدرون از هیچ یک از آنها اطلاع نداشت و به وسیله سوالات خبرنگاران در جریان این موضوع نهاده شد.

به نظر می آید نه مدیرعامل و نه مدیر تیم پرسپولیس و البته نماینده وزارت ورزش در هیئت مدیره این باشگاه خیلی علاقمند نیستند سرمربی تیم شان را در جریان اتفاقات روز تیم قرار بگیرد و ترجیح می دهند همه مسائل زیر نظر خودشان باشد. اگر قرار باشد این شرایط با آغاز فصل هم در پرسپولیس ادامه داشته باشد قطعا عواقب خوبی برای این تیم در پی نخواهد داشت. اگرچه کاملا تعیین است در پرسپولیس خیلی ها وظایف خودشان را هم نمی دهند و این روز ها درگیر مسائل دیگر هستند.

تعاملی که وجود ندارد

کالدرون روز گذشته نکته دیگری هم گفت که جای آنالیز دارد. او در پاسخ به این پرسش که آیا با باشگاه پرسپولیس تعامل دارد، گفت: تا امروز ارتباط مان با مدیریت به اندازه کافی نبوده است. این اظهار نظر یعنی اینکه سرمربی آرژانتینی پرسپولیس و مدیریت باشگاه از یکدیگر فاصله دارند و این می تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد. هنوز فصل آغاز نشده و هنوز پرسپولیسی ها به آن معنا درگیر مسائلی مانند پرداخت پول به مربیان و بازیکنان نشده اند و البته مسائل حاشیه ای که همیشه اطراف تیم های بزرگ وجود دارد، به صورت کامل در پرسپولیس خودش را نشان نداده است. با این حال و با وجود اینکه در ابتدای راه هستیم، کالدرون از عدم رابطه خوب با باشگاه گلایه می نماید و این نشان می دهد شرایط باشگاه پرسپولیس مناسب نیست.

حرف های کالدرون به نوعی آتش زیر خاکستر است و با این شرایط پرسپولیس باید منتظر روزهای سخت تر و البته مسائل بیشتری باشد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4445

به "کالدرون؛ بی خبر، معترض و آتش زیر خاکستر، مهاجم نوکی که خیلی ها را درگیر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون؛ بی خبر، معترض و آتش زیر خاکستر، مهاجم نوکی که خیلی ها را درگیر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید