چهارمین شماره Grid رسما رونمایی شد

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت بازی سازی کدمسترز (Codemasters) از شماره بعدی مجموعه بازی های گرید (Grid) رونمایی نموده است. این بازی جدید GRID نام گذاری شده است و اسم آن دنباله و شماره ای را به یدک نمی کشد. طبق گفته کدمسترز شهریور ماه سال جاری می توانیم انتظار عرضه GRID را روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی داشته باشیم.

چهارمین شماره Grid رسما رونمایی شد

تا به امروز سه شماره در مجموعه Grid عرضه شده اند. در سال 2008 شاهد عرضه اولین قسمت این مجموعه به اسم Racer Driver: GRID بودیم و در سال 2013 هم دنباله این بازی به اسم GRID 2 عرضه شد. نهایتا در سال 2014 شاهد عرضه بازی GRID Autosport بودیم و از آن موقع تا به امروز، خبر زیادی از این مجموعه بازی ها نداشتیم و شرکت بازی سازی کدمسترز بیشتر مشغول ساخت بازی های مجموعه Dirt و F1 بوده است.

بازی های سری GRID در عین اینکه بسیار واقع گرایانه هستند و حتی در بعضی مواقع، به بازی های شبیه ساز رانندگی نزدیک می شوند، ولی بازی کردن آن ها لذت بخش است و پیچیدگی چندان زیادی هم ندارند. این مجموعه بازی ها هم چنین فیزیک برخورد بسیار خوبی را در خود جای داده اند که به بخشی مهم از بازی های Grid تبدیل شده است.

بازی جدید GRID هم قرار است پایه و هسته این مجموعه را فراموش نکند و آن ها را گسترش دهد. بازی بیش از 70 خودروی مختلف، از کلاس های بسیار متفاوت، را در خود جای دهد. 12 جاده مختلف هم برای بازی طراحی شده است که شامل پیست های معروف و مشهور جهان هستند.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر بازی GRID را ببینید.

بازی در روز 13 سپتامبر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: PC Gamer

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3379

به "چهارمین شماره Grid رسما رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شماره Grid رسما رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید