چطور قبل از کمیته انضباطی رای می دهند؟، بازی سختی با گنبد داریم

به گزارش کنفرانس هکا، رحمان محمدی راد در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی حساس روز پنجشنبه مقابل تیم شهرداری گنبد گفت: باید بازی خوبی از آب دربیاید، با توجه به نزدیکی تیم ها و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بر خلاف دوره های گذشته در ابتدای مسابقات لیگ برتر شاهد بازی های خوبی بودیم. توقع بازی سختی مقابل شهرداری گنبد داریم، امیدوارم میزبان شایسته ای باشیم. متاسفم برای صحبت هایی که درباره اتفاقات بازی با کاله مطرح می گردد چرا که اصلا اتفاق بزرگی نیافتاد که اینقدر بزرگ جلوه دادند.

چطور قبل از کمیته انضباطی رای می دهند؟، بازی سختی با گنبد داریم

سرمربی والیبال تیم سپاهان ادامه داد: صحبت هایی که در سالن زده شد که من نیز مخالف هستم اما چرا فدراسیون به صورت ضربتی و بدون برگزاری جلسه کمیته انضباطی تیم را از حضور تماشاگر محروم کرد؟ اگر قرار باشد تا این حد سرعتی و محکم رای صادر نمایند دیگر در هیچ سالنی در هیچ کجای ایران نباید شاهد حضور تماشاگر باشیم. به هر حال همواره تعدادی تماشاگر نما در سالن ها حضور دارند که تماشاگران را تحریک می نمایند.

وی تاکید نمود: اگر جلسه کمیته انضباطی برگزار گشت و معین شد جریمه این شعارها و اتفاقات اتفاق افتاده، یک جلسه محرومیت تماشاگران هم نبوده است آن موقع واکنش آقایان چیست؟ آبروی رفته تیم را چطور بر می گردانند؟ با این کار میزبانی اصفهان را زیر سوال برده اند. امیدوارم حالا که با تیم ما آغاز نموده اند و اینقدر سریع و ضربتی رای صادر می نمایند تا انتها فصل و با تمام تیم ها اینگونه رفتار نمایند.

محمدی راد درباره اتفاقات اتفاق افتاده در بازی مقابل کاله که منجر به محرومیت تماشاگران اصفهان تا اطلاع ثانوی شد، گفت: داور یک کارت زرد و قرمز نشان داد. یک کارت قرمز نیز در پی اعتراضم به نحوه رفتار عطایی به من نشان داد. عطایی حق ندارد در حین بازی، بازیکنان 18 سال تیمم را تهدید به ادب کردن کند. این بازیکن جوان دیگر چطور می تواند بازی را ادامه دهد. داور در این بازی تنها 30 ثانیه نشست اما فصل گذشته در مشهد تیم ما دو ساعت و نیم از تماشاگران پیغام فحش ناموس خوردند.

سرمربی والیبال سپاهان گفت: به دنبال این محرومیت با پورحسن صحبت کردیم. جواب درستی نمی دهند. پورحسن می گوید بر اساس آیین نامه سازمان لیگ پیش از رای کمیته انضباطی رای می دهند. فرخی، گفت باید کمیته انضباطی تشکیل گردد و سپس رای صادر گردد. حال سوال من این است اگر رای کمیته انضباطی این محرومیت نباشد تکلیف چیست؟ اگر اتفاقی رخ دهد باید ابتدا ثابت گردد و سپس رای صادر گردد. اگر تیم ما مقصر بود اصلا 10 جلسه تیم را محروم نمایند اما ابتدا ثابت گردد نه اینکه پیش از رای کمیته انضباطی و آنالیز اتفاقات رای به محرومیت تماشاگر دهند.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7122

به "چطور قبل از کمیته انضباطی رای می دهند؟، بازی سختی با گنبد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور قبل از کمیته انضباطی رای می دهند؟، بازی سختی با گنبد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید