پیشکسوت بوکس: ثوری در حد و اندازه ریاست فدراسیون نیست

به گزارش کنفرانس هکا، نایب قهرمان بوکس آسیا و پیشکسوت این رشته، از عملکرد حسین ثوری در راس فدراسیون بوکس ایران انتقاد کرد.

پیشکسوت بوکس: ثوری در حد و اندازه ریاست فدراسیون نیست

محمدرضا قارونی در گفت و گو با خبرنگاران، با انتقاد از عملکرد حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، اظهار کرد: اگر ما قهرمانان و پیشکسوتان بوکس صحبتی می کنیم از روی دلسوزی است، چون ما خانواده این رشته بوده و هدفمان موفقیت بوکس است. در سال های قبل و زمان ریاست ناطق نوری در فدراسیون بوکس، شرایط خیلی بهتر بود. در تیم ملی کادرفنی خوبی داشتیم و از شهرستان ها هم قهرمانان زیادی در ترکیب تیم ملی حضور داشتند، اما الان استان های ریشه دار ما در بوکس شرایط خوبی ندارند.

او اضافه کرد: حسین ثوری در بیشتر صحبت های خود حرف از مدیریت و استفاده از همه پتانسیل های بوکس می زد، اما الان هیچ خبری از مدیریت نیست و تنها شاهد دروغ از سوی رئیس فدراسیون بوده ایم. همه قول ها و حرف هایی که در زمان انتخابات زد عملی نشد، شرایط بوکس اصلا خوب نیست و امیدوارم وضعیت برای این رشته تغییر کند.

نایب قهرمان آسیا با بیان این موضوع که بوکس استان ها رها شده و کسی به قهرمانان توجه نمی نماید، شرح داد: زمانی که بنده در تیم ملی بودم 7 نفر از بوکسورهای کرمانشاه عضو تیم ملی بودند، اما الان حتی یک نفر از آن ها که همگی از قهرمانان و مربیان آسیا هستند در ترکیب کادرفنی تیم ملی حضور ندارند. نفراتی مثل اسفندیار محمدی، بیژن باتمانی، علی مظاهری و... همه در آسیا شناخته شده اند اما الآن در کادرفنی تیم ملی جایی ندارند.

ملی پوش اسبق بوکس ایران گفت: موقع برگزاری رقابت های قهرمانی جوانان ایران در کرمانشاه، ثوری با قهرمانان این استان جلسه ای گذاشت و بار دیگر خاطرنشان کرد که از آن ها استفاده خواهد نمود، اما تا کنون خبری نیست و گویا فقط او با دروغ گفتن قول هایی را برای دلگرمی می دهد. بوکس استان ها باید فعال باشد و آیا کرمانشاه با این پیش زمینه ای که در بوکس دارد نباید حتی یک نماینده در تیم ملی داشته باشد؟ من مخالف ثوری بودم و از روح الله حسینی حمایت کردم، اما او به هر دلیل رای نیاورد، اکنون ثوری موافق های خود را هم کنار گذاشته و از مخالفانش استفاده می نماید! اصلا معین نیست رئیس فدراسیون بوکس چه برنامه ای دارد! تا کنون هیچ روند خوبی از این رشته شاهد نبوده ایم.

او اضافه کرد: الان با نظر ثوری در بدنه فدراسیون و کادرفنی تیم ملی کسانی حضور دارند که اصلا مدالی در آسیا ندارند و اگر هم مدالی دارند از اهمیت بالایی برخوردار نیست. اگر انتخاب ها با یک پیش زمینه درست صورت می گرفت هیچگاه نقد نمی کردم، اما الان واقعا انتخاب ها در فدراسیون بوکس هیچ متر و معیاری ندارد. چرا باید اکبر احدی در کادرفنی نباشد؟ چرا بیژن باتمانی در کادرفنی تیم ملی جایی ندارد؟ علی مظاهری که پرچمدار ایران بود الان در کرمانشاه است، شهرهای دیگر هم این چنین است. متاسفانه رئیس فدراسیون تنها به فکر مطالبات خود است و امیدوارم بوکس هر چه سریع تر رنگ آرامش را به خود ببیند. شنیده ام رئیس فدراسیون به فکر این است که با تیم ملی سفر خارجی برود، چه دلیل دارد ثوری به روسیه برود؟ دو ملی پوش دیگر را به جای خود اعزام کند که خیلی بهتر است.

رئیس تربیت بدنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه او دلسوز بوکس است، شرح داد: اگر معیار انتخاب های رئیس فدراسیون بوکس مدال باشد، کرمانشاه این پتانسیل را دارد، اگر معیار توانایی در مدیریت است، باز هم کرمانشاه این پتانسیل را دارد. من نمی دانم چرا استان ما با این پتانسیل بالا هیچ نماینده ای در تیم ملی ندارد! واقعا بوکس استان های ما نابود شده و امیدوارم این مسائل رفع گردد. از نظر من ثوری توانایی مدیریت فدراسیون را ندارد و 4 سال برای او زیاد است.

او گفت: ثوری بارها در زمان انتخابات گفت برای استان ها کار می نماید و اسپانسرهای زیادی را برای فدراسیون می آورد؟ کدام اسپانسرها آمدند که ما بی خبریم؟ استان هایی مثل کرمانشاه به عنوان قطب های بوکس ایران، الان کجای این رشته هستند؟ امیدوارم رئیس آینده بوکس این رشته را به ساحل آرامش برساند چون اینطور که معین است ثوری در حد و اندازه ریاست فدراسیون بوکس نیست. او حتی دوست و دشمن خود را تشخیص نمی دهد.

7ronaldo7.ir: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5517

به "پیشکسوت بوکس: ثوری در حد و اندازه ریاست فدراسیون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت بوکس: ثوری در حد و اندازه ریاست فدراسیون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید