پیغام معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای نوروز 1401

به گزارش کنفرانس هکا، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز سال 1401، پیامی صادر کرد.

پیغام معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای نوروز 1401

به گزارش خبرنگاران، متن پیغام دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان به توضیح ذیل است: آسمان، آغاز آفرینش است؛ مبداء باور و رجاء. هر دانه بارانی که بر زمین می بارد، سفیر استمرار است و چون بر خاک، فرو می رود، پیغام دار نور انتظار. باران و نور و انتظار، از ویژگی های نوروز است و نقطه آغاز و کار.

بهار 1401، ابتدای روزگار نو برای میهن عزیزمان است. اکوسیستم نوآوری، خلاق ودانش بنیان، یک سال بزرگ تر شده است و از خامی و ناپختگی، دورتر. از آنجا که مرگ، بزرگ ترین نوآوری خداوند است، با آمدن نوروز و بهار، می توان دریافت که زمستان و مرگ طبیعت، چه بدعت باشکوهی است برای آن که کائنات و موجودات اش، به نقطه تعالی و ترقی، نایل شوند.

فرا رسیدن این ایام دلنشین و روح نواز را به همه دلسوزان، دانشمندان، خلاقان، دانش بنیانیان، کارآفرینان و مردمان عزیز کشورم تبریک می گویم. امیدوارم در سال پیش رو، تولیدات دانش بنیانی رو به برتری گذارد و رزق و اشتغال را برکت و رونق ببخشد و از خداوند متعال خواهان دگرگونی احوال همگی مان به سمت رستگاری و کامیابی هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13746

به "پیغام معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای نوروز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای نوروز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید