پویش همدلی برای مقابله با کرونا

به گزارش کنفرانس هکا، رییس مجمع جوانان استان اصفهان گفت: بیش از 200 نفر از شهروندان اصفهانی در طرحی خیرخواهانه به نام پویش همدلی برای مقابله با بیماری کرونا و یاری به نیازمندان فعالیت میکنند.

پویش همدلی برای مقابله با کرونا

نادر گیویان پور رییس مجمع جوانان استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار گفت: پویش طوفان-همدلی با هدف مقابله با ویروس کرونا از 17 اسفند 1398 با 4 عدد چرخ خیاطی برای تامین احتیاج مردم عزیز کشورمان آغاز بکار نموده و امروز این تعداد به 40 عدد چرخ خیاطی و فراوری بالای 2000 عدد ماسک در روز برای مصرف بیمارستان ها رسیده است.

او ادامه داد: در این حرکت مردمی در استان اصفهان فراوری گان های بیمارستانی برای پرسنل بیمارستان های کشور از حدود 1 هفته پیش اغاز شده و در حال حاضر روزانه 5000 گان مخصوص بیمارستان فراوری میشود.

ریاست هیات رزمی استان اصفهان ادامه داد: در این پویش سبد های کالایی جهت شب عید بیماران #کرونایی و #احتیاجمندان جامعه تهیه شده که در این امر یاری خیران بی تاثیر نبوده است.

گیویان پور تاکید نمود:خدمت بیش از 200 نفراز اقشار مختلف جامعه شامل پزشکان روحانیون و ورزشکاران در چند شیفت این حرکت خیر خواهانه را به مرکزی برای تجمع جوانان و عاشقان خدمت به کشور عزیزمان ایران تبدیل نموده است.

دکتر شمس مدیر پویش همدلی هم ضمن تشکر از خیرین و مردم شهید پرور استان اصفهان که در این مدت در این طرح شرکت کردند گفت: صمیمانه از خیرین دعوت میکنیم برای تهیه پارچه و کش به این پویش در کار خداپسندانه #پویش-همدلی یاری نمایند.

ی

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9342

به "پویش همدلی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش همدلی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید