پرسپولیس حالا با فانوس دنبال رادوشوویچ بگردد!

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی نتیجه بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم لیگ برتر را واگذار کرد که این باخت ممکن است به قیمت از دست رفتن جام قهرمانی برای سرخپوشان تمام گردد.

پرسپولیس حالا با فانوس دنبال رادوشوویچ بگردد!

اشتباه فاحش حامد لک دروازه بان پرسپولیس در دقیقه 7 منجر به گل نخست نفت و عقب افتاده سرخپوشان شد و در نهایت باخت این تیم را در پی داشت؛ آن هم در شبی که به علت برد استقلال برابر گل گهر، پرسپولیس محکوم به پیروزی و حفظ فاصله سه امتیازی با صدر جدول بود.

حامد لک که دومین سال حضورش در پرسپولیس را تجربه می نماید، در این فصل عملکرد متزلزل و پر افت و خیزی داشته و فاصله زیادی با لکِ لیگ بیستم دارد. این موضوع علاوه بر مسائل احتمالی شخصی، می تواند ناشی از تغییرات خط دفاعی و هافبک پرسپولیس هم باشد؛ نفراتی مثل محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی.

ریشه مشکل این روزهای پرسپولیس در خط دروازه را می توان در پیش بینی های نادرست و تصمیمات غلط مدیریتی باشگاه هم جستجو کرد. پرسپولیس در سال های اخیر همیشه دروازه بان دوم و بی حاشیه ای به نام بوژیدار رادوشوویچ داشت که به اذعان بسیاری از کارشناسان، حتی در حد دروازه بان مطمئن و شماره یک در لیگ برتر ایران بود.

رادوشوویچ آذرماه سال جاری و در پی بدقولی های مکرر باشگاه برای دریافت مطالباتش، در نهایت ایران را ترک کرد تا دست یحیی گل محمدی روی نیمکت و خط دروازه بسته گردد. پرسپولیس در جابجایی نیم فصل برای جبران این خلاء، احمد گوهری را از صنعت نفت آبادان خرید ولی این دروازه بان در نخستین بازی خود که هفته گذشته برابر مس رفسنجان انجام شد، متزلزل و پراسترس بود تا گل محمدی مجبور گردد دوباره لک را برابر صنعت نفت بازی بدهد.

حالا که کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت تر شده و ملاقات حساس با استقلال هم نزدیک است، طرفداران و کادر فنی باید نگران عملکرد دروازه بان های این تیم هم باشند تا مبادا شرایط از این بدتر هم بگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13378

به "پرسپولیس حالا با فانوس دنبال رادوشوویچ بگردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حالا با فانوس دنبال رادوشوویچ بگردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید