پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از رادیو تهران

به گزارش کنفرانس هکا، برنامه تهران من از رادیو تهران امروز شنبه 13 آذرماه با پخش گزیده ای از برگزاری مسابقات تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روی موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از رادیو تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران، امروز شنبه 13 آذرماه دربی حساس مرکز را برگزار خواهد نمود. شبکه رادیویی تهران از برنامه تهران من به گزارش اشکان آذرماسوله از مجریان نابینای رادیو تهران گزارش گزیده ای از برگزاری مسابقات تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را که در رقابت های هفته هشتم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران (دربی تهران) به مصاف هم خواهند رفت، گزارش می نماید.

این ملاقات شنبه 13 آذر 1400 ساعت 16 برگزار خواهد شد و مخاطبان رادیو تهران می توانند از ساعت 16 تا 18:30 با برنامه تهران من مستمع برنامه باشند.

بعلاوه مخاطبین به وسیله پیامک یا تماس تلفنی می توانند پرسش های خود را مطرح نمایند، شماره تلفن های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، با پاسخ به این پرسش که هوادار کی و چه هستید، می توانید با برنامه تهران من در تماس باشید.

برنامه تهران من این هفته به تهیه نمایندگی مینا نیکانیک و اجرای فربد رحیمی مقدم روی آنتن رادیو تهران می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13356

به "پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از رادیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید