هویت 2 بازیکن مبتلا به کرونا در اتلتیکومادرید تعیین شد

به گزارش کنفرانس هکا، باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا با انتشار بیانیه ای اظهار داشت در میان تمامی نفراتی که قرار بود برای شرکت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی شهر لیسبون پرتغال شوند، تنها نتیجه تست آنخل کورئا و شیمه ورسالیکو مثبت شده است و به این ترتیب این دو بازیکن در خانه های شان قرنطینه خواهند شد و نخواهند توانست روخی بلانکو را همراهی نمایند.

هویت 2 بازیکن مبتلا به کرونا در اتلتیکومادرید تعیین شد

اتلتیکومادرید روز پنجشنبه باید به مصاف لایپزیگ آلمان برود و طبق پروتکل های بهداشتی یوفا تمام نفراتی که همراه با این تیم قرار بود به پرتغال سفر نمایند باید تست کرونا می دادند. روز گذشته در دور نخست تست گیری تست دو نفر مثبت شد، اما هویت آن ها فاش نشد. سپس گفته شد که این دو نفر جزو بازیکنان تیم هستند و اکنون باشگاه این موضوع را تأیید نموده است. برای اطمینان از اینکه تماس با دو فرد مبتلا دیگر اعضای تیم را آلوده ننموده باشد، امروز یک دور دیگر از نفرات تیم تست کرونا گرفته شد، اما هیچ یک از آن ها مبتلا نبودند.

طبق پروتکل یوفا مادامی که یک تیم برای انجام بازی اش 13 بازیکن آماده داشته باشد، بازی می بایست برگزار گردد و باشگاه اتلتیکومادرید هم روز دوشنبه گفت که با 21 نفر از اعضای تیم اصلی در کنار چهار تن از اعضای تیم آموزشگاه باشگاه، الکس دوس سانتوس، مانو سانچس، ریکلمه و تونی مویا راهی لیسبون می گردد.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11577

به "هویت 2 بازیکن مبتلا به کرونا در اتلتیکومادرید تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هویت 2 بازیکن مبتلا به کرونا در اتلتیکومادرید تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید