هزینه شکایت به CAS بر عهده استقلال است، با برانکو توافق می کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص رای CAS و تایید قهرمانی سرخ پوشان در سوپرجام بیان داشت: در مراسم ختم مرحوم کاشانی بودیم که این خبر به ما رسید و سریع در این مورد اطلاع رسانی کردیم. این جام را قبلا گرفته بودیم و آن را همراه سوپرجام بعدی در یکی از دیدارهای خانگی مان طی مراسمی در خور شان، تقدیم هواداران پرسپولیس می کنیم.

هزینه شکایت به CAS بر عهده استقلال است، با برانکو توافق می کنیم

مدیرعامل سرخ پوشان در خصوص هزینه های این دادرسی گفت: از این هزینه ها اطلاعی ندارم چون ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. از آنجایی که باشگاه استقلال شاکی پرونده بود تمام هزینه های مربوطه را پرداخت کرده و چون رای نیز به سود ما بود این هزینه ها بر عهده باشگاه استقلال است.

وی در خصوص جلسه باشگاه با وکیل برانکو در تهران بیان داشت: از روزی که در پرسپولیس مسئولیت گرفتم به برانکو پیغام دادم که جای ما و شما در کمیته انضباطی فیفا نیست و باید با هم توافق کنیم. بارها با ایشان تماس گرفتیم و صحبتهایی کردیم تا این که امروز وکیل او به تهران آمد و رسما نشستی با هم داشتیم.

انصاریفرد گفت: پیشنهاداتی به وکیل برانکو دادیم و قرار شد وی بعد از جلسه با خود برانکو، نتیجه را به ما بگوید. شواهد نشان می دهد که می توانیم برای پرداخت مطالبات برانکو توافق کنیم.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6284

به "هزینه شکایت به CAS بر عهده استقلال است، با برانکو توافق می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه شکایت به CAS بر عهده استقلال است، با برانکو توافق می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید