نیل دراکمن: کار ناتی داگ با آنچارتد تمام شده و ساخت لست آو آس 3 قطعی نیست

به گزارش کنفرانس هکا، با توجه به موفقیت سری بازی های لست آو آس و سریال اقتباسی آن، هواداران ممکن است که منتظر خبر تایید ساخت نسخه سوم این مجموعه باشند. این اتفاق ممکن است رخ دهد و ظاهرا یک طرح کلی از داستان نوشته شده، با این حال استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) در حال حاضر هیچ تصمیمی به طور قطعی نگرفته است.

نیل دراکمن: کار ناتی داگ با آنچارتد تمام شده و ساخت لست آو آس 3 قطعی نیست

بازی بعدی سری لست آو آس در واقع یک اثر چندنفره است که طبق گفته استودیوی سازنده جاه طلبانه ترین بازی آن تا به امروز است. نیل دراکمن (Neil Druckmann)، خالق این سری و یکی از روسای ناتی داگ، به تازگی بیان نموده که این بازی چندنفره فصل دیگری در دنیا لست آو آس است. با این حال او در خصوص دنباله ای برای لست آو آس 2 حرف خاصی برای گفتن نداشته است. او گفته که فقط به این خاطر که لست آو آس یک سری پیروز است، قرار نیست که نسخه های زیادی از آن فراوری گردد. همانطور که می دانید ناتی داگ نیز قبلا اعلام نموده که با وجود پیروزیت تجاری بزرگ مجموعه آنچارتد، کار این استودیو با آن تمام شده است.

دراکمن می گوید:

با توجه به این، ناتی داگ ظاهرا می تواند از سری لست آو آس دور شده و به پروژه های دیگری بپردازد که شایعات در خصوص آن ها کم نیست. هرچند دراکمن در ادامه بیان نموده که این استودیو اگر داستانی به میزان کافی مجذوب کننده داشته باشد، یک نسخه دیگر از لست آو آس خواهد ساخت:

در نهایت لازم به ذکر است که فقط به این علت که ناتی داگ برنامه ای برای ساخت قسمت جدیدی از آنچارتد ندارد و این اتفاق می تواند برای لست آو آس نیز رخ دهد، قرار نیست تا با این آی پی ها خداحافظی کنیم. در رابطه با آنچارد، ناتی داگ اعلام نموده که ایده ساخت نسخه پنجم به وسیله یک استودیوی خارجی روی میز است.

منبع: GameSpot

هدست گلد پلی استیشن مدل The Last of Us Part II Limited Edition

4,950,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,010,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,150,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14034

به "نیل دراکمن: کار ناتی داگ با آنچارتد تمام شده و ساخت لست آو آس 3 قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیل دراکمن: کار ناتی داگ با آنچارتد تمام شده و ساخت لست آو آس 3 قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید