نشست مجازی بروکسل با موضوع سوریه برگزار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی بیانیه ای اظهار داشت که نشست مجازی بروکسل-4 در 10 تیرماه با موضوع سوریه برگزار خواهد شد.

نشست مجازی بروکسل با موضوع سوریه برگزار می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی بیانیه ای اظهار داشت که نشست مجازی بروکسل-4 در 30 ام ژوئن مطابق با 10 تیرماه با موضوع سوریه برگزار خواهد شد.

جوزپ بورل از وزیران خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا خواسته تا برای حضور در این کنفرانس مجازی آماده شوند. جوزپ بورل از سایر کشورهای درگیر در بحران سوریه از جمله ترکیه و روسیه هم خواست تا در این نشست مجازی شرکت نمایند.

پیش از این هم سه کنفرانس دیگر با موضوع آینده سوریه برگزار شده و طرف های مذاکره نماینده وعده هایی را جهت ارسال یاری های اقتصادی به سوریه مطرح نموده اند.

موضوع پناهجویان سوری و استقرار آن ها در کمپ های کشور یونان یکی از مسائل مهم پیشرو اتحادیه اروپاست. در حالی که آن ها منتظر چراغ سبز اتحادیه اروپا برای ورود به کشورهای اروپایی هستند، بسیاری از کشورها عدم آمادگی خود برای پذیرش آن ها را ابراز کردند.

مسئله بازگشت تروریست های اروپایی به کشورهایشان هم از جمله دیگر چالش های پیش روی قاره سبز است. در حالی که سوریه خواستار اخراج آن هاست، کشورهای اروپایی از پذیرش شهروندان تروریست خود سرباز می زنند.

4129/

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10646

به "نشست مجازی بروکسل با موضوع سوریه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی بروکسل با موضوع سوریه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید