مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی های جدید درباره اپل تا به روزرسانی گوشی پیور ویو9 نوکیا

به گزارش کنفرانس هکا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی های جدید درباره اپل تا به روزرسانی گوشی پیور ویو9 نوکیا

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طی هفته گذشته ، تحلیلگران جی پی مورگان، پیش بینی هایی را درباره نقشه راه و جهت رونمایی اپل از محصولات جدید ارائه دادند و اکنون تحلیلگر ارشد چینی اپل مشهور به مینگ چی کو یک پیش بینی دیگر ارائه نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

احتمال انتشار گوشی جدید سامسونگ که تاشو است روز به روز بیشتر می گردد. این برند کره ای پیش از این نیز از گوشی تاشو رونمایی نموده بود و البته این رونمایی با حواشی متعددی رو به رو بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کمیسیون فدرال ارتباطات مشغول آزمایش گلکسی A51 سامسونگ بود و به طور اتفاقی عکس هایی از این آزمون را منتشر نموده است. این تصاویر نشان می دهند گوشی مذکور به زودی وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخونید.

هفته گذشته سامسونگ یک نسخه به روزرسانی بتا مبتنی بر اندروید 10 را برای سری گلکسی نوت 10 عرضه کرد که با چندین برطرف اشکال اساسی همراه بود. اما هنوز اشکالات زیادی وجود دارد که باید از بین بروند و بر همین اساس نیز این غول کره ای نسخه بتای دیگری را برای گلکسی نوت 10 منتشر کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اچ دی ام کار روی دومین به روزرسانی اندروید 10 را به خاتمه رسانده است. درواقع کاربران گوشی پیور ویو9 می توانند هر روز انتظار اطلاع رسانی را برای به روزرسانی Over The Air داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: انتخاب
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7602

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی های جدید درباره اپل تا به روزرسانی گوشی پیور ویو9 نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی های جدید درباره اپل تا به روزرسانی گوشی پیور ویو9 نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید