ملی پوش سابر: روی مدال المپیک شمشیربازی حساب کنید

به گزارش کنفرانس هکا، ملی پوش سابر ایران گفت: با قطعی شدن سهمیه المپیک دیگر خیالمان راحت شد اما هدف ما از اول طلای المپیک بوده است.

ملی پوش سابر: روی مدال المپیک شمشیربازی حساب کنید

محمد رهبری در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص عملکرد خود در جام جهانی لهستان اعلام کرد: کوشش کردم بازی های خوبی انجام بدهم و در بخش انفرادی با وجود اینکه با نتیجه 15 بر 13 مقابل حریف ژاپنی ام شکست خوردم اما از عملکردم راضی نیستم چون تمام برنامه ام این بود بتوانم در این بازی برنده باشم اما متاسفانه نشد.

او ادامه داد: عملکرد همه در بخش تیمی خیلی خوب بود. برابر ژاپن، مجارستان و چین خیلی خوب بازی کردیم و با اختلاف این سه تیم را شکست دادیم. من در سه بازی خیلی خوب کار کردم اما در ملاقات برابر آلمان نتوانستم آن طور که باید بازی کنم.

او در پاسخ به این پرسش که تا المپیک برنامه خاصی دارد تا در بخش انفرادی به مدال برسد، توضیح داد: برنامه های زیادی تا المپیک برای خودم دارم و باید سخت تر تمرین کنم و تمرینات تخصصی ام بیشتر گردد تا نقاط ضعفم رفع و نقاط قوتم را قوی تر کنم.

ملی پوش سابر ایران با اشاره به قطعی شدن سهمیه المپیک تیمی گفت: الان سهمیه قطعی شده و خیالمان راحت است اما هدف ما از چهار سال پیش این بود که بتوانیم طلای المپیک را به دست آوریم. مطمئن باشید آنقدر برایش زحمت کشیده ایم و می کشیم که بتوانیم به آرزویی که داریم برسیم. 100درصد می توان روی مدال ما حساب کرد و ما هم روی آن حساب نموده ایم و به کمتر از مدال راضی نیستیم.

رهبری در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج سابر این انتظار را دارند توجهات به این رشته بیشتر گردد، توضیح داد: ما نشان دادیم همواره کارهایی نموده ایم که دور از انتظار بوده است. خیلی سخت بوده اما خودمان را ثابت نموده ایم. الان هم وقت این است مسئولان بیشتر هوای ما را داشته باشند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه بحث شیوع ویروس کرونا برای آنها مسئله ای ایجاد نکرد، تاکید نمود: شیوع ویروس کرونا و اینکه تعدادی از هموطنان ما فوت کردند، بسیار دردناک است و ذهن ما را درگیر نموده است. شنیده ام مرز ها را هم دارند می بندند. ما هم قرار است اردویی در کشور ثالث داشته باشیم و برای مسابقات بعدی آماده شویم.

رهبری در انتها گفت: تمام زحمات این تیم بر گردن آقای فخری (سرمربی تیم ملی) بوده و خیلی به ما یاری نموده است. واقعا قدردان زحمات او هستیم. خیلی ها در این جهت المپیک به ما یاری نموده اند از جمله چراغی مربی بدنساز، قاضی عسگر روانشناس تیم و آقای باقرزاده رییس فدراسیون. مطمئنا کسی که بیشترین یاری را به شمشیربازی ایران می نماید، پیمان فخری است و خیلی خوشحالم در زمانی دارم فعالیت می کنم که او مربی من است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8794

به "ملی پوش سابر: روی مدال المپیک شمشیربازی حساب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش سابر: روی مدال المپیک شمشیربازی حساب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید