مقاله: پارک ملی بنف کانادا

به گزارش کنفرانس هکا، دریاچه بو مکانی عالی برای توقف و لذت بردن از مناظر فوق العاده تماشایی است. راستا آبشارهای یخچالی یکی دیگر از راستاهای بی نظیر پارک ملی بنف به شمار می رود، جایی که مسافران تور کانادا می توانند آبشار به وجود آمده از آب شدن یخچال های طبیعی را ببینند. بزرگراه اصلی پارک ملی بنف گردشگران را به مرتفع ترین نقطه پارک یعنی دریاچه پیتو می رساند، جایی که می توانند مناظری نفس گیر و خیره کننده از دره پیش رویشان را ببینند. 50 کیلومتر جلوتر در راستا بزرگراه، کلمبیا آیسفیلد قرار گرفته و محدوده پارک ملی جاسپر از آنجا آغاز می گردد.

مقاله: پارک ملی بنف کانادا

مسافران تور کانادا در باشگاه گلف پارک ملی بنف می توانند علاوه بر خود بازی گلف از منظره شگفت انگیز و با ابهت کوهستان های راکی در پیش رویشان لذت ببرند. در امتداد کرانه شمالی رودخانه بو، راستا میراث بنف قرار گرفته است. این راستا حدودا 27 کیلومتری، شهر کنمور و روستای بنف را به هم متصل می نماید و یکی از بهترین راستاهای پارک برای دوچرخه سواری است. رودخانه بو بین دریاچه لوئیس و کنمور قرار گرفته و محلی عالی برای ماهیگیری، کایاک سواری و سفرهای همراه با راهنما با قایق های بادی است. به فاصله 20 دقیقه رانندگی از شهر، دریاچه مینیوانکا واقع شده است؛ یک پهنه آبی آبدره مانند با گزینه هایی عالی برای به آب زدن مانند شنا، کایاک سواری، ماهیگیری، سواری قایق های موتوری و حتی غواصی عمیق برای دیدن خرابه های یک روستای غرق شده.

دهکده بنف در سال های گذشته به یک شهر کوچک گردشگری سرزنده و جذاب با تعداد زیادی هتل، رستوران و گالری های هنری تبدیل شده است. با وجود گزینه های عالی اقامتی، سفر شما به پارک ملی بنف در تور کانادا می تواند یک سفر چند روزه باشد. یکی از جاذبه های شهر بنف، موزه ملی پارک بنف است، جایی که بازدیدکنندگان می توانند در یک ساختمان با معماری قدیمی، گونه های مختلف جانوری و گیاهی این منطقه را بشناسند. موزه وایت کوه های راکی کانادایی در نزدیکی این موزه واقع شده است؛ در این موزه آثار هنری این منطقه شامل نقاشی ها، مجسمه ها و عکس های قدیمی به نمایش گذاشته شده اند.

منبع مقاله: مقاله: پارک ملی بنف کانادا

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10472

به "مقاله: پارک ملی بنف کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک ملی بنف کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید