مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟

به گزارش کنفرانس هکا، در پارک ملی بنف در طول مسیرهای طبیعت گردی دهکده های بزرگ زیادی را می بینید اما در این پارک به جای آن همه دهکده فقط با یک شهر بندری روبرو می شوید. مسیرهای این پارک هم شباهت زیادی به پارک ملی بنف دارند و در آن راه های زیادی برای طبیعت گردی دارید. برای انتخاب مسیرها به این توجه کنید که چند روز را برای طبیعت گردی در این پارک کنار گذاشته اید حتی مسیرهایی هست که می توانید در طول یک روز بیشتر جلوه های زیبای طبیعت را در آن دیدن کنید. اگر دلتان طبیعت گردی ماجراجویانه و چالش برانگیز می خواهید مسیر تاماراک را انتخاب کنید؛ این مسیر در ارتفاع 2500 متری قرار گرفته و 32 کیلومتر طول دارد به طوری که شما را دو سه روز درگیر خود می نماید. این مسیر به قدری زیباست که بعد از اینکه از آن برگشتید می توانید ادعا کنید که زیبایی های طبیعی کانادا را کشف نموده اید.

مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟

این پارک در شرق ترین قسمت کانادا واقع شده است و آنقدر مجذوب کننده است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو جای دارد. در این پارک 100 کیلومتر تپه های هموار و پیچاپیچ رامی بینید که ساعت ها کوهنوردی را می طلبند. البته در میان این تپه ها یک استثنا هم وجود دارد که بالا رفتن از آن مثل دیگر تپه ها چندان ساده نیست و کمی احتیاج به مهارت های کوهنوردی دارد. در این پارک در ماه های گرم سال کوهنوردان زیادی را می بینید که خودشان را به اینجا رساده اند تا راه صعود به قله را در پیش بگیرند. در مسیرهای این پارک به صخره هایی با شکل های مجذوب کننده و عجیب برمی خورید که دیدنی آن ها حسابی شما را ذوق زده می نماید.

کانادا بهشت گوله گردان و طبیعت گردان است. تقریبا در هر استان و ناحیه ای از این کشور زیبا مسیرهای طولانی برای گردشگری و کوله گردی وجود دارد. برخی از این مسیرها فقط برای کوهنوردی استفاده می گردد در حالی که در تعدادی دیگر از آن ها می توانید طبیعت گردی لذت بخش تری را بگذرانید. تقریبا در همه پارک های ملی کانادا مسیرهای زیادی هست که می توانید کوله گردی چندین روزه در آن ها ترتیب دهید. در این کشور چشم اندازهایی را می بینید که شاید در هیچ کشور دیگری نمونه آن ها پیدا نشوند پس بی علت نیست که برای بسیاری از طبیعت دوستان نام کانادا با طبیعت گردی و گشت و گذار در میان طبیعتی بکر گره خورده است.

منبع مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12866

به "مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برای طبیعت گردی در کانادا کجاها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید