مشارکت 12 هزار نیروی حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)

به گزارش کنفرانس هکا، حشد شعبی از حضور 12 هزار رزمنده در طرح امنیتی ویژه مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در نجف اشرف اطلاع داد.

مشارکت 12 هزار نیروی حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اخبار العراق، سازمان حشد شعبی بیان نمود که 12 هزار رزمنده آن برای حفظ امنیت مراسم سالروز رحلت حضرت محمد (ص) در نجف اشرف شرکت خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

از سوی دیگر، طاهر الموسوی سخنگوی رسانه ای لشکر امام علی (ع) وابسته به سازمان حشد شعبی عراق دیروز (چهارشنبه) در سخنانی بر مشارکت سه هزار نفر از نیروهای این لشکر در طرح امنیتی زیارت حرم امیر المومنین (ع) در نجف اشرف همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در تاریخ 28 صفر تاکید نمود.

وی توضیح داد، در این طرح امنیتی، سه هزار نفر از نیروهای لشکر امام علی (ع) حضور دارند و از سه روز قبل در محورهایی که برای آنها معین شده است، مستقر شده اند.

الموسوی تاکید نمود که لشکر امام علی(ع) علاوه بر استقرار خوردوهای امدادرسانی، 30 دستگاه اتوبوس برای نقل و انتقال زائران در نظر گرفته است.

سخنگوی رسانه ای لشکر امام علی (ع) گفت که رزمندگان این لشکر به همراه فرماندهی پلیس و نیروی هوایی عراق با استفاده از پهپاد و نصب دوربین های حراراتی، عملیات شناسایی را در عمق صحرا تا مرزهای عربستان انجام دادند.

اردکان خبر: با قدیمیترین سایت خبری فارسی همراه شوید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11980

به "مشارکت 12 هزار نیروی حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 12 هزار نیروی حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید