مددی: مستحق شکست در دربی نبودیم ، ما می توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی برگردیم

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان نمود.

مددی: مستحق شکست در دربی نبودیم ، ما می توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی برگردیم

به گزارش ، احمد مددی، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره بازی با پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه پیش از بازی استقلال و پرسپولیس، تعداد محدودی بلیط در اختیار 2 تیم قرار دادند، اما در بدو ورود به استادیوم آزادی شاهد حضور صد ها تماشاگر بودیم؛ در حالی که فقط 20 بلیط vip به تیم ما داده شده بود و من از این اتفاق متعجب بودم. حتی جا برای مهمانان cip ما هم وجود نداشت. ما در صندلی 5 نفر بودیم، در مقابل 70 الی 80 طرفدار پرسپولیس که با هر سوت داور یا موقعیت، فضای صندلی متاثر از هیجان آنان می شد، حضور داشتند و مزه پرانی می کردند و ما از این اتفاق بسیار ناراحت شدیم.

او ادامه داد: من از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوال می کنم که چرا برابر اتفاقات تلخ اصفهان سکوت نموده و هیچ اقدامی انجام ندادند تا ما شاهد اتفاقات زشت در دربی نباشیم. برای مثال شادی پس از گل عیسی آل کثیر، بازیکن تیم پرسپولیس در فرهنگ ما بسیار زشت و تاسف آور است و باید شادی پس از گلی که او در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد را با این شادی گل که مقابل تیم استقلال انجام داد، مقایسه کنید و علیه این بازیکن هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردیم.

او اضافه نمود: فرشاد فرجی، بازیکن تیم پرسپولیس گلوی بازیکن ما را در حد خفه کردن فشرد و اگر کمیته انضباطی برابر اتفاقات اصفهان سکوت نمی کرد، ما شاهد اتفاقات بازی دربی نبودیم و مطمئنا اگر جلسه کمیته انضباطی برگزار می شد، احتمالا چندین بازیکن پرسپولیس محروم می شدند و نمی توانستند در دربی بازی نمایند و استقلال از این سکوت کمیته انضباطی متضرر شد.

مددی درباره داوری بازی دربی گفت: من به جامعه داوری کشورمان احترام می گذارم، اما به نحوه قضاوت اکبریان، داور دربی معترض هستم. چرا این داور باید برای دربی انتخاب گردد، در حالی که در گذشته اوج ناداوری ایشان را علیه استقلال دیده ایم. ما می توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال برگردیم و اکبریان داور دربی پنالتی ما را نگرفت؛ به نوعی سر تیم ما بریده شد و اگر پنالتی ما در دقایق نخستین بازی گرفته می شد، ما احتمالا درباره برد تیم استقلال صحبت می کردیم. سرمربی تیم و بازیکنان ما تمام کوشش خود را کردند، اما متاسفانه داوری پر اشتباه و سوت های جهت دار باعث شد تیم ما متضرر گردد؛ در حالی که ما مستحق شکست در دربی نبودیم.

او درباره تاریخ برگزاری بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما به برگزاری این بازی بعد از بازی جام حذفی، اعتراض داریم و معتقدیم ابتدا باید با پدیده در تهران بازی کنیم و بعد مقابل صنعت نفت آبادان قرار بگیریم. امیدواریم سازمان لیگ فوتبال شرایط ما را درک کند و با عدالت رفتار کند.

مدیرعامل استقلال درباره اضافه شدن مربی ایتالیایی به تیم استقلال بیان نمود: او پس از سپری شدن مراحل اداری، به تهران خواهد آمد و قرار نیست که روی نیمکت تیم بنشیند و به اسم مشاور فنی به تیم استقلال اضافه خواهد شد.

مددی درباره شایعات پیرامون مدرک پزشک استقلال بیان نمود: او پزشک تیم ملی فوتبال امید کشورمان بوده است و بعلاوه مدرک دندانپزشکی، پزشکی و تخصص جراحی فک و صورت هم دارد و مدارکش از نظر ما هیچ گونه مسئله ای ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12813

به "مددی: مستحق شکست در دربی نبودیم ، ما می توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: مستحق شکست در دربی نبودیم ، ما می توانستیم در صورت پیروزی در دربی به کورس قهرمانی برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید