مائوریتزیو ساری: اگر بتوانیم قدرت منچسترسیتی را محدود کنیم، امکان پیروزی را به دست می آوریم، شانسی برای قهرمانی نداریم

به گزارش کنفرانس هکا، مائوریتزیو ساری در آستانه بازی سخت تیمش شانسی برای قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس قائل نشد.

مائوریتزیو ساری: اگر بتوانیم قدرت منچسترسیتی را محدود کنیم، امکان پیروزی را به دست می آوریم، شانسی برای قهرمانی نداریم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد آبی های لندن شانسی برای قهرمانی در فصل جاری فوتبال جزیره ندارند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: به نظرم سال جاری تنها می توانیم بر سر قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر بجنگیم، نه چیزی بیش تر. البته می توانیم جام کسب کنیم اما در لیگ برتر رقابت بین منچسترسیتی و لیورپول جریان دارد. به نظرم سیتی بهترین تیم اروپا است و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت به نظر می رسد.

او در ادامه اضافه نمود: به نظرم در دیدار رفت خوش شانس بودیم چون در لحظه بسیار سختی از بازی گلزنی کردیم. شاید در نیمه دوم شایسته پیروز شدن بودیم اما در نیمه اول شانس زیادی داشتیم.در آن بازی واقعا خوب دفاع کردیم و حریف تنها 3 موقعیت گلزنی داشت. محدود کردن سیتی به 3 یا 4 موقعیت گل آسان نیست. آن ها در 15 بازی، 43 گل زده بودند. وقتی قادر به باز پس گیری توپ هستیم، باید خیلی سریع عمل کنیم. آن ها می توانند به خوبی پرس نمایند. اگر بتوانیم قدرت رقیب را محدود کنیم، می توانیم به پیروزی امیدوار باشیم.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1876

به "مائوریتزیو ساری: اگر بتوانیم قدرت منچسترسیتی را محدود کنیم، امکان پیروزی را به دست می آوریم، شانسی برای قهرمانی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: اگر بتوانیم قدرت منچسترسیتی را محدود کنیم، امکان پیروزی را به دست می آوریم، شانسی برای قهرمانی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید