لیکنز: کار بیرانوند حرفه ای بود

به گزارش کنفرانس هکا، ما کوشش کردیم تیم مان را به سمت بالا راهنمایی و موقعیت هایی ایجاد کنیم، اما پرسپولیس برای ضدحمله برنامه ریزی داشت. ما در این بازی موقعیت هایی داشتیم و به نظرم لایق پیروزی هم بودیم.

لیکنز: کار بیرانوند حرفه ای بود

دوست داشتید ایمانی اخراج می شد و ده نفره ببازیم؟

جرج لیکنز پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: فکر می کنم تراکتورسازی در تمام طول مسابقه، بازی خوب و باقدرتی انجام داد. همچنین به طرفداران مان به خاطر حمایت پرشوری که داشتند تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم. ما در ادامه راه به آنها احتیاج داریم. پرسپولیس هم تیمی است که بالانس خوبی دارد و یکی از تیم های خوب لیگ به شما می رود.ما کوشش کردیم تیم مان را به سمت بالا راهنمایی و موقعیت هایی ایجاد کنیم، اما پرسپولیس برای ضدحمله برنامه ریزی داشت. ما در این بازی موقعیت هایی داشتیم و به نظرم لایق پیروزی هم بودیم.

برخلاف نظر شما تراکتورسازی بازی خوبی انجام نداد. به خودتان در چهار بازی اخیر چه نمره ای می دهید؟

ما بازی بزرگی را انجام دادیم. چه در داخل و چه خارج از زمین، این بازی حواشی خودش را داشت. شما می توانید به ما نمره خودتان را بدهید، اما من می گویم که بازیکنانم در بازی امروز کار بزرگی انجام دادند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همان طور که دیدید، بیرانوند دروازه بان آنها چه عملکردی داشت و نشان داد که دروازه بانی در سطح بالاست. او توانست واکنش های خوبی داشته باشد و علاوه بر واکنش های خوب، وقت بازی را هم به خوبی و حرفه ای گرفت تا نشان دهد یک دروازه بان حرفه ای است.

چه نمره ای به خودتان می دهید؟

من نمی توانم پاسخ این سؤال را بدهم. ما باید این را در تیم خودمان آنالیز کنیم. آنالیزی که انجام دادیم و بازی های ما را در گذشته همه دیدند و من نمی توانم به خودمان نمره بدهیم.

بیرانوند وقت زیادی را گرفت و در استادیوم نیز جو منفی به راه انداخت . با توجه به اینکه سه کاپیتان تیم ملی در ترکیب تیم شما حضور دارند بهتر نیست آنها اتلاف وقت را به داور گوشزد نمایند؟

ممنون که این سؤال را پرسیدید. همواره به بازیکنانم گفته ام که سعی نمایند کارت زرد یا قرمز بچه گانه نگیرند. باید از اشکان دژاگه تشکر کنم که بازی خیلی خوبی انجام داد و بسیار توان گذاشت، اما از طرفی او به دلیل کارتی که داشت، محدودیت هایی داشته است. از طرفی به بازیکنانم همواره گفته ام که بهتر است کارت بچه گانه نگیرند. همین طور باید بگویم کار دروازه بان پرسپولیس حرفه ای بود و او قصد داشت با وقت تلف کردن بازیکنان ما را عصبانی کند تا آنها کارت بگیرند. با این حال این بازی هم یک تابلو بسیار زیبا از تیم ما بود که نشان دادیم چگونه عمل کردیم و چه رفتاری از خودمان نشان دادیم. همان طور که می بینید اکنون من در نشست خبری هستم اما سرمربی تیم حریف در نشست خبری حضور ندارد.

علت تعویض اکبر ایمانی چه بود؟ اگر تراکتورسازی گل تساوی را نمی زد شرایط چگونه می شد؟

در خصوص اینکه چرا اکبر ایمانی را در نیمه دوم تعویض کردم، شرح دادم. اگر دوست داشتید که او کارت زرد دوم را می گرفت، ما 10 نفره می شدیم و بازی را واگذار می کردیم، من حرفی ندارم! اینکه بازیکنی از تعویضش شادمان گردد، طبیعی نیست! کدام بازیکن از تعویض شادمان می گردد؟ این تفکر که بازیکن از تعویض ناراحت می گردد، نشان از تیمی با روحیه برنده است که بازیکنان می خواهند برای برد کوشش نمایند. این تفکر، انگیزه و جنگندگی را شاید در بازی با سپیدرود نداشتیم.

تیم تان می تواند سهمیه آسیا را بگیرد؟

این همه طرفداران برای چه به اینجا آمده بودند یا ما این عملکرد را برای چه انجام دادیم؟ قطعاً امیدواریم اما باید ببینیم که نتایج حریفان ما چگونه است و خودمان چه نتایجی می گیریم. با این حال از روندی که بازیکنانم داشتند و از نمایش آنها راضی ام.

بازیکنان شما قهرمانی را از دست داده اند و سهمیه را هم از دست خواهند داد. چرا برای تیم روانشناس نمی آورید تا بازیکنانش انگیزه بیشتری داشته باشند؟

واقعاً احتیاجی نمی دانم که پاسخ شما را بدهم، چون بازیکنانم انگیزه خود را در زمین نشان دادند. آنها در بازی مقابل ذوب آهن هم کوشش زیادی کردند و انگیزه شان را در بازی هم نشان دادند. اگر امروز سه گل می زدیم همه تعریف می کردند، اما اکنون این طور نیست. زمان هایی هم که مثل بازی با ذوب آهن نمایش خوبی داشتیم، نتیجه را از دست دادیم. با این حال باید روحیه را به بازیکنانم تزریق کنیم تا در ادامه راه هم نتیجه بگیریم.

3-670

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3024

به "لیکنز: کار بیرانوند حرفه ای بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیکنز: کار بیرانوند حرفه ای بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید