لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد

به گزارش کنفرانس هکا، با صعود تیم فوتبال لیون به مرحله بالاتر، بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خاتمه رسید.

لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل تیم لیون فرانسه به میدان رفت که در خاتمه این تیم لیون بود که تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

لیون با گلزنی مکسول کورنت در دقیقه 24 از سیتی پیش افتاد و در خاتمه نیمه اول پیروز به رختکن رفت. کوین دی بروینه در دقیقه 69 گل تساوی را برای منچسترسیتی زد اما تنها 10 دقیقه بعد موسی دمبله دوباره لیون را پیش انداخت. خود او در دقیقه 87 دومین گل خود و سومین گل لیون را به ثمر رساند تا شگفتی سازی های تیم تحت راهنمایی رودی گارسیا - تیمی که در مرحله قبل هم یوونتوس را حذف نموده بود - ادامه داشته باشد. حالا این تیم به مرحله نیمه نهایی خواهد رفت، جایی که باید با حریفی سرسخت تر به نام بایرن مونیخ مصاف داشته باشد.

لیون در حالی به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافت که قهرمانی در این رقابت ها تنها شانس اش برای کسب سهمیه این رقابت ها در فصل آینده است، چرا که این تیم فصل اخیر لوشامپیونه را در صندلی هفتم به خاتمه رساند.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11605

به "لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید