لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه: هدفمان قهرمانی آسیاست

به گزارش کنفرانس هکا، لیبروی مشهدی بانک سرمایه گفت: هدف ما دفاع از اعتبار والیبال ایران و کسب مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا است.

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه: هدفمان قهرمانی آسیاست

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص مسابقات جام باشگاه های آسیا در رشته والیبال که از روز گذشته در ویتنام آغاز شده، اظهار کرد: مسابقات از روز گذشته آغاز شده و تا پانزدهم تیرماه ادامه می یابد. باید در گام نخست به مصاف حریفی از چین تایپه برویم، البته این دیدار برای مشخص صدرنشین گروه است زیرا در مرحله مقدماتی تنها بانک سرمایه و رقیب چین تایپه ای در این گروه حضور دارند. تیم کره ای نیز در گروه ما حضور داشت که انصراف داد.

وی اضافه نمود: حضورمان در جمع هشت تیم برتر آسیا قطعی شده اما این تازه آغاز راه است و ما باید به فکر اهدافی بزرگ تر و کسب مدالی خوشرنگ در انتهای مسابقات باشیم. اصلی ترین رقیب ما در این دوره از مسابقات تیم العربی است.

یوسفی شرح داد: شرایط خیلی خوبی داریم، دو ماه است که تمرین کرده ایم تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم. قطعا جز قهرمانی هدفی نداریم، امیدوارم با دعای خیر مردم خوب کشورمان به این مهم دست یابیم تا خللی در یکه تازی ایران در والیبال آسیا پیش نیاید.

لیبروی مشهدی تیم بانک سرمایه در خصوص حضور توامان وی و فرهاد ظریف در این تیم اضافه نمود: کارخانه معتقد است که من و ظریف مکمل هم هستیم، پیش از این هم تجربه هم بازی شدن با فرهاد ظریف را داشته ام و تعامل خوبی با یکدیگر داریم. هدف هر دوی ما کمک به تیم است و امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل از پس این مهم برآییم.

یوسفی در خصوص میزبانی ویتنامی ها از این رقابت ها گفت: متاسفانه میزبانی ویتنام خوب نبوده، البته اگر میزبانی ویتنامی ها به جای شهر نین بین در پایتخت این کشور انجام می شد شرایط بهتر می شد. متاسفانه حتی سالن درنظرگرفته شده برای مسابقات هم استاندارد نیست.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های بانک سرمایه ایران و نماینده چین تایپه در چارچوب رقابت های جام باشگاه های آسیا امشب ساعت 20 به وقت تهران برگزار خواهدشد.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7326

به "لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه: هدفمان قهرمانی آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه: هدفمان قهرمانی آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید