لوکس ترین هتل های دنیا - ریزورت ویداما، یونان

به گزارش کنفرانس هکا، ریزورت ویداما که با دیوارهای شهر احاطه شده، جهانی را در درون خود پنهان کرده است. این هتل دولوکس در دهکده ای مربوط به قرون وسطی به نام میگالوری در جزیره افسانه ای سانتورینی از کشور یونان قرار گرفته است. این جزیره از جمله یادواره های دوران اسطوره ای یونان قدیم است. اگر تنها 7 کیلومتر از مرکز جزیره به نام فیرا فاصله بگیرید، ریزورت را خواهید دید که تاکستانی بی سرانجام و دریای اژه را در مقابل خود دارد و هر روز غروب زیبایی را به نظاره می نشیند.

لوکس ترین هتل های دنیا - ریزورت ویداما، یونان

می توانید در یکی از خانه های این شهر اقامت کنید که به رنگ روشن نقاشی شده اند و سقفشان بصورت گنبدی بلند ساخته شده است. بیشتر بناهای این جزیره به سبک سنتی ساخته شده اند و فضایی از یونان حقیقی را به بازدید کنندگان منتقل می کنند. 10 سوئیتی که بصورت دایره وار در کنارهم بنا شده اند، حالتی ساده دارد که اصالتا از اقامتگاه ها و زندگانی ساده مردم سانتورینی نشات می گیرد. با این حال، ویلای درجه یک این ریزورت شاهکاری از زندگانی فاخر و بسیار لوکس است.

رستوران های وینسانتو و لونژ که در قرن 15 میلادی ساخته شده اند، غذاهای مدیترانه ای سرو می کنند. اما رستوران پرگولاپول بیشترا غذاهای سبک و مخصوص یونانی سرو می کند. در کافه کاناوا هر شب می توانید به پارتی بپردازید و نوشیدنی های مختلفی برای شما سرو خواهد شد. چیدمان این ریزورت بسیار باسلیقه و بادقت اجرا شده و به زیبایی بر روی یکی از جادویی ترین جزایر اژه قرار گرفته است. در اینجا تمام امکانات برای تعطیلاتی عالی فراهم شده و آماده است تا به بهشت خصوصی برای شما تبدیل شود.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: لست سکند
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8033

به "لوکس ترین هتل های دنیا - ریزورت ویداما، یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های دنیا - ریزورت ویداما، یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید