لحظه ربودن زن جوان از مقابل تعمیرگاه خودرو!

به گزارش کنفرانس هکا، دوربین های مدار بسته لحظه ربودن یک زن جوان از مقابل یک تعمیرگاه خودرو در شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا را ثبت کردند.

لحظه ربودن زن جوان از مقابل تعمیرگاه خودرو!

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ربودن یک زن جوان از داخل یک تعمیرگاه خودرو در شهر میامی ایالت فلوریدای آمریکا را به تصویر می کشد. این زن که هویتش معین نشده است توسط دو مرد ناشناس لحظاتی پس از ورود به این مکان ربوده شد. در ویدئوی کامل منتشر شده این دو مرد در لحظه ورود این زن در مقابل گاراژ در حالی که به خودروی خود تکیه داده بودند، حضور داشتند.

در ویدئویی که توسط منتشر شده است، مشاهده می گردد یکی از این دو مرد ناشناس در حالی که دست خود را بر روی گلوی این زن قرار داده، او را از داخل تعمیرگاه خودرو به یک ماشین منتقل می نماید. این زن در حالی که گریه می کرد توسط دو مرد مهاجم ربوده شد. گفته می گردد مهاجم یا مهاجمان تا لحظه انتقال این زن به داخل خودرو بیش از 20 بار او را مورد ضربات مشت و لگد قرار دادند. هنوز انگیزه این آدم ربایی و اینکه آیا مهاجمان زن جوان را می شناختند، معین نشده است. پلیس این حادثه را یک حادثه خشونت آمیز توصیف کرد.

یکی از شاهدان عینی که از نزدیک شاهد این حادثه بود در این باره گفت: این زن فریاد می کشید و می گفت آن ها می خواهند مرا بکشند. این دو مهاجم ناگهان به داخل تعمیرگاه دویدند و او را به داخل یک خودرو منتقل کردند. نمی دانم شاید حدود 20 یا 50 ضربه به سر و صورت و بدن او وارد کردند. آن ها از این زن خواستند پشت فرمان بنشیند و یکی از دو مهاجم این زن را روی جایگاه راننده نشاند.

اداره پلیس میامی روز شنبه با انتشار این ویدئو از شهروندان خواست تا در شناسایی این زن به آن ها یاری نمایند. روز بعد پلیس اعلام نمود مهاجم و زن ربوده شده را شناسایی نموده است. بنا بر گفته پلیس ظاهراً این حادثه یک خشونت خانوادگی بود. پلیس در بیانیه خود گفت: این زن ربوده شده در شرایط مطلوبی به سر می برد و کارآگاهان پلیس در حال تحقیقات در این باره هستند.

لازم به ذکر است؛ هنوز هیچ فردی توسط پلیس بازداشت نشده، اما پلیس با مردی که در این ویدئو دیده می گردد در تماس است.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1914

به "لحظه ربودن زن جوان از مقابل تعمیرگاه خودرو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه ربودن زن جوان از مقابل تعمیرگاه خودرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید