لباس هایی مجذوب کننده که شما را لاغر نشان می دهد

به گزارش کنفرانس هکا، برخی از خانم ها دوست دارند لاغرتر از آنچه هستند باشند، ولی ممکن است به دلایل ژنتیکی یا استفاده از داروهای خاص و غیره دچار چاقی شوند و نتوانند خیلی سریع به وزن مورد نظر خود برسند.

لباس هایی مجذوب کننده که شما را لاغر نشان می دهد

به طور حتم زنان علاقه مند به پوشیدن لباس هایی هستند که آن ها را خوش فرم تر نشان دهد و حس بهتری داشته باشند. در این مطلب از خبرنگاران به شما آموزش می دهیم که چه لباس هایی شما را لاغرتر نشان می دهد. همراه ما باشید تا لباس هایی که شما را لاغر نشان می دهد را به شما معرفی کنیم.

لباس هایی که شما را لاغر نشان می دهد

لباس هایی با رنگ تیره

تا حد ممکن از پوشیدن لباس های روشن خودداری کنید به علت اینکه ماهیت لباس های روشن مثل سفید به گونه ای است که شکل واقعی بدن را بیشتر تعیین می نمایند ولی در رنگ های تیره مانند سبز تیره، مشکی، طوسی و غیره باعث می گردد افراد لاغرتر به نظر بیایند.

لباس یقه هفت

شما با پوشیدن یک لباس یقه هفت به علت خطای دید بسیار کشیده تر به نظر می رسید و شما را لاغر ترو قدبلندتر نشان دهد.

لباس های فرم ساعت شنی انتخاب کنید

لباس هایی با فرم ساعت شنی لباس هایی هستند که در قسمت کمر تنگ می شوند و همین باعث می گردد که کمر شما بسیار باریک نشان داده گردد حالا اگر لباسی با این فرم در کمدتان ندارید می توانید با بستن یک کمربند همین حالت را در قسمت کمرتان به وجود آورید.

شلوار راسته بپوشید

یک شلوار راسته و اتو کشیده باعث می گردد که پاهای شما فرم بهتری داشته باشند و بهتر است به جای شلوارهای فاق کوتاه، شلوارهای فاق بلند را انتخاب کنید و با یک کفش پاشنه بلند آن را ست کنید.

پوشیدن لباس های همرنگ

لباس یکرنگ تاثیر بسیار زیادی در بلندقد شدن شما دارد و باعث می گردد بسیار کشیده تر و لاغرتر به نظر بیایید. برعکس آن اگر لباس های رنگارنگ را انتخاب کنید قد شما کوتاه تر و چاق تر به نظر می رسید.

لباس هایی با سایز مناسب

امروزه یکی از اشتباهات رایج خانم ها پوشیدن لباس هایی بسیار بزرگ تر از سایز خودشان است و از این طریق می خواهند فرم خود را پنهان نمایند که باید بگوییم این کار اشتباه است. شما دقیقا باید لباس های سایز خود را انتخاب کنید و نکاتی که در بالا اشاره کردیم را هم رعایت کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مطلب برجسته کردن گونه و لب در خانه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13968

به "لباس هایی مجذوب کننده که شما را لاغر نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس هایی مجذوب کننده که شما را لاغر نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید