قطاری که از ورزشگاه فوتبال رد می گردد!

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: رفتن به استادیوم برای تماشای بازی تیم مورد علاقه تان، نسبت به ماندن در خانه و تماشای پخش زنده مسابقه، مزایا و هیجان خاص خودش را دارد. در استادیوم صدا، جمعیت، فریاد و ... را تجربه می کنید که هیجان شما را بیشتر می نماید. حالا تصور کنید این تجربه برای تماشاچیانی که به استادیوم شهر چیرنی بلوگ Čierny Balog می روند، چقدر هیجان انگیز خواهد بود وقتی که یک قطار بخار قدیمی از استادیوم رد می گردد و بازی را مختل می نماید! این استادیوم در چیرنی بلوگ، اسلوواکی قرار گرفته است و تنها استادیوم دنیا است که دو خط آهن از آن عبور می نماید.

قطاری که از ورزشگاه فوتبال رد می گردد!

چیرنی بلگ یک منطقه شهری بزرگ است که از اجتماع 30 روستا تشکیل شده و یکی از مراکز ضد نازی در جنگ جهانی دوم بوده است. این راه آهن باریک تاریخی در اوایل دهه 1900 ساخته شده و برای انتقال چوب بین چیرنی بلگ و هرونک (Hronec) استفاده می شده است. بعد ها این شبکه برای انتقال چوب از جنگل گسترش یافت و تا اواسط قرن بیستم طول آن به 132 کیلومتر رسید و بزرگترین شبکه راه آهن جنگلی در چکسلواکی شد.

زمانی که این راه آهن در سال 1914 احداث شد، هیچ زمین قوتبالی در آنجا نبود و بعد از گسترش روستا، زمین فوتبال هم ساخته شد. در سال 1982 فعالیت راه آهن متوقف شد، اما 10 سال بعد، دوباره به عنوان میراث گردشگری آغاز به کار کرد. این خط آهن درست از مقابل صندلی تماشاچیان عبور می نماید.

منبع: amusingplanet

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: برترین ها
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3624

به "قطاری که از ورزشگاه فوتبال رد می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطاری که از ورزشگاه فوتبال رد می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید