فیلمنامه جوکر منتشر شد ، روشن شدن سرنوشت مادر تنهای فیلم

به گزارش کنفرانس هکا، با انتشار فیملنامه جوکر به صورت آنلاین، بسیاری از سوال هایی که در فیلم روشن نشد، با خواندن فیلمنامه پاسخ داده می گردد.

فیلمنامه جوکر منتشر شد ، روشن شدن سرنوشت مادر تنهای فیلم

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از سینمابلِند نوشت: وقتی جوکر در ماه اکتبر راهی سینماها شد با موجی از سوال هایی روبه رو شد که پاسخی در فیلم به آنها داده نشده بود. اکنون فیلمنامه این فیلم به صورت آنلاین منتشر شده و طرفداران می توانند با خواندن آن به پاسخ های خود برسند.

  • معرفی فیلم جوکر با بازی خواکین فینیکس
  • ببینید | تریلر رسمی جوکر | روایتی روانشناسانه در دنیای دیوانه

یکی از مهمترین سوال ها جزئیاتی درباره سرنوشت سوفی داموند بود که یکی از شخصیت های خیلی مورد توجه این فیلم بود.

در فیلم جوکر آرتور فلک عاشق همسایه اش می گردد. سوفی که یک مادر تنهاست، به نظر می رسد یکی از معدود آدم هایی است که واقعاً به این فرد اهمیت می دهد. اما وقتی جوکر به آپارتمان او می رود و متوجه می گردد همه این احساس فقط در ذهن خودش وجود داشت، به طور کل به هم می ریزد. فیلم پیامدهای این افشاگری را مبهم باقی می گذارد و مخاطب متوجه نمی گردد در ادامه چه اتفاقی برای سوفی می افتد.

در فیلمنامه نهایی که برای فیلمبرداری مورد استفاده نهاده شد 2 صحنه وجود دارد که به ما نشان می دهد سوفی زنده است. پس از اینکه جوکر، رندال را می کشد پول او را در یک نامه با آدرس سوفی می گذارد و یادداشتی همراه آن می فرستد که از او می خواهد شوی تلویزیونی موری فرانکلین را تماشا کند. بعد وقتی آرتور مجری این برنامه را زنده روی آنتن می کشد، این صحنه به سوفی کات می گردد که هراسناک این فاجعه را روی صفحه تلویزیون خود تماشا می نماید.

این صحنه ها که از فیلم کات شده تأیید کننده حرف های تاد فیلیپس است که قبلاً اشاره نموده بود سوفی از غضب آرتور جان سالم به در می برد. او شرح داد که این صحنه ها را از تدوین نهایی درآورد زیرا می خواست این فیلم صرفاً از منظر آرتور روایت گردد.

3napix.ir: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8057

به "فیلمنامه جوکر منتشر شد ، روشن شدن سرنوشت مادر تنهای فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمنامه جوکر منتشر شد ، روشن شدن سرنوشت مادر تنهای فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید