فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: جدال با ناپولی بهترین بازی کریس رونالدو بود، باید کمی سریع تر باشیم

به گزارش کنفرانس هکا، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری از بهترین نمایش کریس رونالدو در دوران حضور در تیم جدیدش سخن گفت.

فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: جدال با ناپولی بهترین بازی کریس رونالدو بود، باید کمی سریع تر باشیم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری پس از برتری 3 بریک یوونتوس مقابل ناپولی در حساس ترین بازی هفته هفتم سری A ایتالیا از بهترین نمایش کریس رونالدو در لباس تورینی ها سخن گفت.

سرمربی یوونتوس اظهاراتش در کنفرانس خبری پس از بازی را این گونه شروع کرد: کمی با اضطراب بازی را شروع کردیم و توپ های زیادی را از دست دادیم که منجر به دریافت گل شد. رونالدو بسیار عالی کار کرد و 2، 3 موقعیت خوب خلق کرد. بعد از 10 نفره شدن ناپولی، باز هم بازی را جدی نگرفتیم. خیلی راحت به رقیب موقعیت دادیم و کایخون می توانست گل تساوی را به ثمر برساند. رونالدو از فوتبال لذت می برد و پاس دادن را هم مانند گل زدن دوست دارد. او امشب پاس گل فوق العاده ای داد و به نظر می رسد به زودی او را در بهترین فرم خودش خواهیم دید. فکر می کنم نیمه اول دیدار مقابل والنسیا و دیدار امشب، بهترین عملکرد کریس در این فصل بوده است.

آلگری در ادامه اضافه نمود: موقعیت های خوبی ساختیم. کریستیانو رونالدو و دیبالا بین خطوط بسیار خوب بودند و مانژوکیچ هم به آن ها ملحق شد. البته احتیاج داریم کمی سریع تر باشیم. در بازی از عقب، خیلی کند بودیم و با یک پاس اشتباه، گل خوردیم. دوست دارم مهاجمان هم در خط میانی و هم در خط دفاعی به تیم یاری نمایند. جدول رده بندی سری A

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 803

به "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: جدال با ناپولی بهترین بازی کریس رونالدو بود، باید کمی سریع تر باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: جدال با ناپولی بهترین بازی کریس رونالدو بود، باید کمی سریع تر باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید