فلیک: کیفیت لازم را برای قهرمانی داریم، کار کردن در بایرن واقعاً لذت بخش است

به گزارش کنفرانس هکا، هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ مدعی شد تیمش کیفیت لازم را برای قهرمانی دارد.

فلیک: کیفیت لازم را برای قهرمانی داریم، کار کردن در بایرن واقعاً لذت بخش است

به گزارش خبرنگاران، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هرتابرلین در هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگای یک آلمان از آمادگی شاگردانش اظهار اطمینان کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ابتدا گفت: منتظر نیم فصل دوم هستیم. وظیفه ای سخت در برلین خواهیم داشت. آنها خوب دفاع می نمایند و پس از آن می خواهند سریع ضدحمله اجرا نمایند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما کیفیت لازم را برای قهرمانی داریم. تیم بایرن مونیخ تحت راهنمایی کواچ این شخصیت را نشان داد و ما هم می خواهیم قهرمان شویم.

فلیک درباره شرایط لواندوفسکی خاطر نشان کرد: لواندوفسکی چیزی تا آمادگی صد درصد و کامل فاصله ندارد. او کاملاً حرفه ای است و زمانی که ما در دوحه بودیم به صورت انفرادی بسیار خوب کار نموده است. در تمرینات متوجه هیچ مسئله ای نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در خصوص عملکرد کوتینیو نیز گفت: کوتینیو باید بیشتر با هم تیمی هایش ترکیب گردد و این اتفاق بهتر و بهتر شدن او را در پی دارد. او در یک سوم دفاعی حریف کیفیتی فوق العاده دارد و زمان هایی که حریف فشرده دفاع می نماید، می تواند یاری حال تیم باشد.

وی در ادامه توضیح داد: مکالمه ای بسیار بسیار خوب با صالی حمیدزیچ داشتم. هر دو مایلیم برای موفقیت بایرن مونیخ کار کنیم. موارد را مورد بحث قرار دادیم. مطمئنم او و تیم استعدادیابی بایرن می توانند بعضی از خواسته ها را برای ما ممکن نمایند، اما این به معنی انجام کارهای دیوانه وار نیست.

فلیک با ابراز رضایت از حضور در بایرن مونیخ گفت: اکنون نسبت به قبل از تعطیلات هیچ فشاری را حس نمی کنم. از شرایط کنونی لذت می برم و کار کردن با تیمم واقعاً لذت بخش است. البته شما همواره تحت فشار هستید. با بازگشت گنبری و لواندوفسکی اکنون گزینه های بیشتری در اختیار داریم. با بازگشت این دو می توان گفت دو خرید جدید داشته ایم. گنبری و لواندوفسکی به تمرینات اضافه شدند و برای بازی روز یکشنبه در دسترس خواهند بود.

وی در سرانجام اظها داشت: لوکاس هرناندس اکنون به بازگشت خیلی نزدیک است. او امروز دوباره در زمین چمن تمرین کرد. می خواهیم در هفته های آینده آزادی بیشتری به لوکاس بدهیم. مارتینس و کومان هنوز باید چند هفته دیگر از میادین دور باشند. مایلم تمامی این بازیکنان در فوریه و مارس به تیم اضافه شوند، چون آن موقع هفته های مشخص نماینده ای پیش رو داریم.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8284

به "فلیک: کیفیت لازم را برای قهرمانی داریم، کار کردن در بایرن واقعاً لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: کیفیت لازم را برای قهرمانی داریم، کار کردن در بایرن واقعاً لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید