فرنگی کاران جوان یک اردوی دیگر تا مسابقات جهانی پیش رو دارند

به گزارش کنفرانس هکا، مهدی شربیانی پس از انتها اردوی ماقبل آخر تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابتهای جهانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: صبح روز گذشته اردوی فرنگی کاران جوان انتها یافت که بچه ها تا روز 13 مرداد ماه مرخصی خواهند داشت و دوباره برای حضور در آخرین اردو به خانه کشتی باز خواهند گشت. خوشبختانه تمامی اردونشینان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و روحیه و انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات جهانی 2019 استونی دارند.

فرنگی کاران جوان یک اردوی دیگر تا مسابقات جهانی پیش رو دارند

وی ادامه داد: آخرین اردوی فرنگی کاران جوان طبق برنامه تا زمان اعزام و تا روز 22مرداد ماه ادامه خواهد داشت که طبیعتا در این مرحله از اردو، تمرینات سبک و ویژه ای برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان با اشاره به حساسیت های این دوره از مسابقات دنیای گفت: تیم کشتی فرنگی جوانان ایران تیمی است که در دو دوره قبلی رقابتهای دنیای بر سکوی قهرمانی ایستاده و طبیعتا سال جاری کار بسیار سخت تری را پیش رو دارد. ما باید ضمن دفاع از عناوین و افتخاراتمان، کوشش کنیم تا سومین قهرمانی را به دست آوریم که این موضوع با توجه به انگیزه بالای رقبا برای پس دریافت عنوان قهرمانی از ایران بسیار سخت و سخت است. البته تمام کوشش ما بر این موضوع متمرکز خواهد شد تا بتوانیم مثل رقابتهای دنیای فنلاند و اسلواکی، سومین قهرمانی دنیا را این بار در کشور استونی جشن بگیریم.

وی در خاتمه توضیح داد: ما دو سال پیاپی در رقابتهای دنیای فنلاند و اسلواکی به عنوان قهرمانی دنیا دست یافتیم و حالا باید در رقابتهای دنیای 2019 استونی از این عناوین دفاع نموده و سومین قهرمانی را کسب کنیم. در واقع می توان گفت در استونی بدنبال هت تریک در کسب عنوان قهرمانی کشتی فرنگی جوانان دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های دنیای کشتی جوانان روزهای 21 تا 27 مردادماه در شهر تالین استونی برگزار خواهد شد.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4494

به "فرنگی کاران جوان یک اردوی دیگر تا مسابقات جهانی پیش رو دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران جوان یک اردوی دیگر تا مسابقات جهانی پیش رو دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید