فرجی: داور برای پرسپولیس همه کار کرد، فدراسیون با شهر خودرو مشکل دارد بگوید

به گزارش کنفرانس هکا، هافبک تیم فوتبال شهر خودرو با انتقاد از داور مسابقه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: دارو برای پرسپولیسی ها همه کار کرد و با آنها مهربان بود.

فرجی: داور برای پرسپولیس همه کار کرد، فدراسیون با شهر خودرو مشکل دارد بگوید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرشاد فرجی بعد از شکست سه بر یک شهر خودرو مقابل پرسپولیس با اشاره به عملکرد داور این دیدار گفت: نادری در یک صحنه روی من خطا کرد که رباط و مینیسکم پاره شد، جوراب من سوراخ شده بود و از پایم خون می آمد، بعد از این صحنه داور خطا به نفع پرسپولیس گرفت که من به دارو گفتم صحنه را واقعاً نمی بینی که در آن لحظه داور به من کارت زرد نشان داد. هر چه می خواهند برای من تصمیم بگیرند، چون برایم چیزی مهم نیست، اما به نظر من این داور در حد و اندازه های بازی شهر خودرو و پرسپولیس نبود. تیم ما در کورس قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد، اما همه موقعیت های 50-50 را به نفع پرسپولیس گرفته شد. تنها کاری که پرسپولیسی ها نکردند این بود که به داور فحش ندادند.

وی در واکنش به این که پرسپولیسی ها نیز از عملکرد داور انتقاد داشتند، گفت: پرسپولیسی ها به چه چیزی انتقاد داشتند؟! داور برای آنها همه کار کرد.

فرجی درباره اینکه حمیداوی گفته فدارسیون می خواهد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود، عنوان کرد: در این باره نظری نمی دهم. اما اگر حمیداوی چنین چیزی گفته نظرش محترم است. داور در این بازی با پرسپولیس خیلی مهربان بود. اگر فدراسیون با شهر خودرو مشکل دارد بهتر است بگوید، نه اینکه در بازی این کارها را انجام دهد.

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو درباره عملکرد ضعیف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظر شما کدام تیم ایرانی می توانست مقابل الهلال یا پاختاکور که قهرمان ازبکستان است، نتیجه بگیرد؟ ما در این دو بازی خوب کار کردیم و حتی در بازی با پاختاکور هم می توانستیم پیروز شویم و دیدید که گل دوم و سوم آنها آفساید بود. تیم ما یک تیم جوان است و جو خوبی دارد، اما نیاز به حمایت بیشتر وجود دارد. یکسری چیزها ما را دلسرد می کند.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8838

به "فرجی: داور برای پرسپولیس همه کار کرد، فدراسیون با شهر خودرو مشکل دارد بگوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرجی: داور برای پرسپولیس همه کار کرد، فدراسیون با شهر خودرو مشکل دارد بگوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید