عکس های آیفون و اپل واچ بعدی لو رفت

به گزارش کنفرانس هکا، پایگاه تخصصی 9to5Mac ادعا نموده است در پی اعلام و دعوت رسمی شرکت اپل برای برگزاری مراسم معرفی آیفون های جدید، به عکس های آنها دسترسی پیدا نموده است.

عکس های آیفون و اپل واچ بعدی لو رفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، بامداد امروز، اپل رسما تاریخ برگزاری رویداد آینده معرفی آیفون ها و اپل واچ خود را، 12 سپتامبر (21 شهریور) خاطرنشان کرد و حالا پایگاه 9to5Mac که پایگاه تخصصی اخبار و حواشی محصولات شرکت اپل است، ادعا می نماید آنچه که در تاریخ 12 سپتامبر در رویداد اپل قرار است ببینیم را منتشر نموده است.

این پایگاه می گوید در این رویداد، سه آیفون جدید رونمایی می شوند. آیفون جدید دارای صفحه نمایش OLED است و آیفون XS نام دارد و در دو اندازه 5.8 اینچ و 6.5 اینچی به بازار می آید که این پایگاه تصاویر هر دو مدل را منتشر نموده است. همچنین گزارش می دهد که مدل ها شامل یک نسخه رنگ طلایی جدید خواهد بود.

این پایگاه همچنین تصاویری از سری جدید اپل واچ یعنی سری 4 از این ساعت ها که همان ساعت هوشمند شرکت اپل است، منتشر نموده که احتمالا در این رویداد رونمایی خواهد شد.

تصاویر این ساعت، یک صفحه نمایش لبه به لبه (edge-to-edge) و یک چهره جدید را نشان می دهد که امکان نمایش اطلاعات بیشتری را نسبت به مدل های فعلی فراهم می نماید.

به نظر می رسد حفره ای که بین دکمه و چرخ دنده ساعت جدید اپل ایجاد گردیده، یک میکروفون اضافی است.

این ها همه جزئیاتی است که در حال حاضر در دسترس هستند، اما خوشبختانه 12 سپتامبر نزدیک است و به زودی با محصولات جدید اپل به طور کامل آشنا خواهیم شد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 389

به "عکس های آیفون و اپل واچ بعدی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های آیفون و اپل واچ بعدی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید