علوی: به نظرم دیدار هفته اول ما با پرسپولیس لغو می شود، بسته بودن پنجره به تیم مان ضربه می زند

به گزارش کنفرانس هکا، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: احساس می کنم دیدار هفته ما با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر لغو خواهد شد.

علوی: به نظرم دیدار هفته اول ما با پرسپولیس لغو می شود، بسته بودن پنجره به تیم مان ضربه می زند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد علوی در حاشیه مرنام برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر گفت: ما در هفته اول باید با پرسپولیس بازی کنیم و قطعاً بچه ها با توانایی که دارند فصل بعد هم صد درصد کار بزرگی انجام خواهند داد.

وی درباره اینکه فولاد علاوه بر هفته اول لیگ باید در سوپرجام هم به مصاف پرسپولیس برود، گفت: بله، ما دو بار با پرسپولیس بازی می کنیم. الان با سهیل مهدی صحبت کردم و فکر می کنم دیدار سوپرجام لغو شده است. فولاد تیم بزرگ و قدری است و ان شاءالله بچه ها بتوانند کار بزرگی انجام دهند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد در واکنش به این موضوع که احتمالاً به جز سوپرجام دیدار هفته اول این تیم مقابل پرسپولیس هم لغو خواهد شد، نام کرد: من هم احساس می کنم چنین اتفاقی بیفتد. فعلاً هیچ صحبتی نشده است و شاید این اتفاق بیفتد.

آیا باشگاه فولاد مسئله ای برای دیدار سوپرجام نداشت؟، علوی در واکنش به طرح این سؤال گفت: نه، ما مسئله ای نداشتیم و سازمان لیگ این تصمیم را گرفته است. متأسفانه بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی به تیم ما برای لیگ قهرمانان فصل بعد ضربه می زند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12863

به "علوی: به نظرم دیدار هفته اول ما با پرسپولیس لغو می شود، بسته بودن پنجره به تیم مان ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: به نظرم دیدار هفته اول ما با پرسپولیس لغو می شود، بسته بودن پنجره به تیم مان ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید