عضو انصارالله یمن: آزادسازی کشورمان را ادامه می دهیم

به گزارش کنفرانس هکا، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر ادامه آزادسازی این کشور تاکید نمود.

عضو انصارالله یمن: آزادسازی کشورمان را ادامه می دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به بیانیه پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل درباره توقف فوری درگیری در مأرب واکنش نشان داد.

وی در توییتی نوشت: عملیات نظامی ما در داخل و خارج تا آزادسازی آخرین وجب از خاک یمن و شکست محاصره زمینی، دریایی و هوایی با قدرت سلاح ادامه خواهد داشت، زیرا ما نه به وجدان بیدار دنیایان بلکه به کمک خداوند و قدرت خودمان امید بسته ایم.

البخیتی اضافه کرد: کشورهای دنیا یا باید به خواست یمنی ها برای باز پس گرفتن حاکمیت و استقلال کشور خود از راه مسالمت آمیز احترام بگذارند یا در غیر این صورت آنها [یمنی ها] از راه جنگ اقدام می نمایند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با بعضی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی گناه نتیجه ای برای رژیم سعودی نداشته است.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن تا به امروز موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12919

به "عضو انصارالله یمن: آزادسازی کشورمان را ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو انصارالله یمن: آزادسازی کشورمان را ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید