طرح مقابله با برنامه های ترامپ در دستور کار واقع شده است

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی صبح پنج شنبه در آیین افتتاح متمرکز و شروع عملیات اجرایی پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان گرگان اظهار کرد: شاخص معلولیت در گلستان بالاست و در چهار سفر کاری گذشته استان گلستان را به عنوان پایلوت برای انجام حمایت های مشاوره ای و تشخیصی ژنتیک قرار دادیم.

طرح مقابله با برنامه های ترامپ در دستور کار واقع شده است

وی از استان گلستان به عنوان 10 استان برتر کشور در اعتماد سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات نام برد و اضافه نمود: گلستان جزو پنج استان آخر کشور در شیوع طلاق است و نرخ طلاق در آن پایین بوده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که دولت تدبیر و امید به رنج مردم اگاه است و برای برطرف و کاهش فقر مطلق اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: در زمانی که دلارهای نفتی در کشور بالا بود کمک به مددجویان بهزیستی یک نفره 53 هزار تومان و پنج نفره 100 هزار تومان بود.

وی با اشاره به این که از سال 1396 کمک هزینه به مددجویان بهزیستی روند صعودی داشته و سال جاری هم 14 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: نگاه ما به این حوزه نگاه توانمندسازی و اشتغالزایی برای مددجویان است.

شناسایی 770 هزار خانوار کم درآمد

محسنی بندپی از شناسایی 760 خانوار کم درآمد اطلاع داد و اضافه نمود: در برقراری مستمری و پرداخت تسهیلات نگاه ویژه ای به گلستان داشتیم و تاکنون 52 درصد از پشت نوبتی ها در بهزیستی جذب شدند.

وی از جذب چهار هزار و 80 نفر در حوزه اجتماعی و 11 هزار نفر در حوزه معلولیت در گلستان اطلاع داد و توضیح داد: تا سرانجام شهریور و مهر ماه سال جاری پشت نوبتی های گلستان به صفر می رسد.

وی با بیان این که با اجرای برنامه های اشتغالزایی پایدار و مولد کوشش داریم زمینه ماندگاری روستاییان را فراهم کنیم و حاشیه نشینی را مهار و کنترل کنیم.

محسنی بندپی اظهار داشت: نگاه علمی و تخصصی به اشتغال فراگیر و روستایی خواهیم داشت و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و مقابله با برنامه های ترامپ که راه چاره آن فعال کردن اقتصادهای خودجوش و مردمی کردن اقتصاد است، در دستور کار داریم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 262

به "طرح مقابله با برنامه های ترامپ در دستور کار واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مقابله با برنامه های ترامپ در دستور کار واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید