طرح بیمارستان تمام الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شروع شد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، حسین شیبانی صبح یک شنبه در مراسم جشن روز پرستار به میزبانی سالن همایش پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه استارت بیمارستان تمام الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود زده شده که این اقدام در راستای کاهش مصرف کاغذ صورت می گیرد، تأکید کرد: کوشش های خوبی در این زمینه اجرا شده هرچند باید گفت تا نقطه ایدئال هنوز فاصله داریم.

طرح بیمارستان تمام الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شروع شد

وی بابیان اینکه 26متخصص و پنج فوق تخصص به جمع نیروهای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه شده است، بیان نمود: در این راستا از پرستاران و پزشکانی که برای ارتقا علمی گام برمی دارند حمایت می گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه افتتاح بزرگ ترین اورژانس شرق استان سمنان باعث کاهش فشار پرستاران در بخش اورژانس می گردد، ابراز داشت: متوازن سازی بیمارستان های شاهرود در دستور کار واقع شده است تا فشار کاربر روی تنها یک بیمارستان نباشد.

شیبانی بابیان اینکه بسیاری از فرایندها در این دانشگاه حذف و یا اصلاح شده است، توضیح داد: با توجه به خدماتی که پرستاران انجام می دهند این اقدام کار و مسئولیت ما را در قبال آن ها سنگین تر می نماید بنابراین می کوشیم تا با انجام بعضی اقدامات بخشی از فشار کاری و دغدغه پرستاران را در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود کاهش دهیم.

وی ضمن بیان اینکه با برگزاری تنها یک جشن نمی توان از همه خدمات پرستاران تقدیر و تشکر کرد، اضافه کرد: کوشش شد تا همه کارهایی که در این دانشگاه صورت می گیرد در راستای تسهیل شرایط پرستاران باشد بنابراین بهبود شاخص های کیفیت برگزاری درس گروهی های آموزشی ارتقا بخش پرستاری در دستور کار است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1591

به "طرح بیمارستان تمام الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بیمارستان تمام الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید