شرکت های خلاق از سیستم های فناوری خبره بهره مند می شوند

به گزارش کنفرانس هکا، مجموعه های استارت آپی کوچک یا شرکت های در حال رشد، به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، معمولاً امکان محدودی برای استخدام منابع انسانی مورد احتیاج دارند.

شرکت های خلاق از سیستم های فناوری خبره بهره مند می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه های استارت آپی کوچک یا شرکت های در حال رشد، به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، معمولاً امکان محدودی برای استخدام منابع انسانی مورد احتیاج دارند.

این مسئله می تواند، توانایی این شرکت های نوپا و خلاق را برای ایجاد یک بخش فروش و بازرگانی کار آمد تحت تاثیر قرار دهد. در این راستا شرکت های خلاق با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد هوشمند و دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از سیستم های فناوری خبره موسوم به ERP استفاده نمایند.

این سیستم ها، خدمات مختلفی به شرکت ها ارائه می دهند که از آن جمله می توان به خدمات حسابرسی، حسابداری، مکانیزه کردن و هوشمند سازی فرایند فروش اشاره نمود.

همچنین شرکت های خلاق می توانند با استفاده از این سیستم های نرم افزاری پیشرفته خدمات بازاریابی خود را به شکل مدرن و اتوماتیک درآورند.

شرکت های متقاضی با استفاده از این خدمات نرم افزاری این امکان را خواهند یافت که سیستم انبارداری خود را بدون احتیاج به نیروی انسانی، بهینه سازند و از مدیریت زنجیره فراوری برخوردار شوند. علاوه بر این، امور اداری مانند: برگه ساعات کاری، مرخصی، ارزشیابی کارمندان و نظایر این با استفاده از این سیستم، ساماندهی می گردد.

شرکت های مختلف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، می توانند از مجموعه این خدمات و یا چند خدمت خاص مورد احتیاج برخوردار شوند. مجموعه این خدمات توسط یک شرکت دانش بنیان عرضه می گردد که با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی در اختیار دیگر شرکت های خلاق و دانش بنیان قرار می گیرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی، به نشانی https://ictc.isti.ir/ مراجعه نمایند.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7215

به "شرکت های خلاق از سیستم های فناوری خبره بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های خلاق از سیستم های فناوری خبره بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید