سورپرایز اپل؛ آیفون SE پلاس برای سال 2022

به گزارش کنفرانس هکا، پیش از این گزارش های قابل اعتمادی منتشر شده بود که نشان می داد شرکت اپل در حال راه اندازی گوشی نوی از سری آیفون SE با نام iPhone SE 3 برای سال آینده است، اما یک گزارش نو نشان می دهد که عرضه این گوشی به سال 2024 میلادی موکول شده و در سال 2022 شاهد عرضه گوشی نوی از این سری با نام iPhone SE Plus 5G خواهیم بود.

سورپرایز اپل؛ آیفون SE پلاس برای سال 2022

به گزارش خبرنگاران، ارزان ترین آیفون اپل قرار است در سال 2022 به روزرسانی شود و به نظر می رسد که شایعات مشغول برآورد هایی در مورد آنچه ممکن است در راه باشد، هستند. اخیراً گزارش های متعددی در مورد آیفون SE 3 منتشر شده است که در سال 2022 عرضه می شود. با این حال، شایعه ای نو می گوید که اپل آیفون SE 3 را در سال آینده عرضه نخواهد نمود، بلکه آیفون SE پلاس را عرضه خواهد نمود. آیفون SE پلاس از اتصالات 5G بهره خواهد برد و احتمالاً به وسیله تراشه A15 Bionic تامین شود. حالا مدت کوتاهی پس از شایعاتی مبنی بر طراحی آیفون SE 3 بر اساس آیفون XR، به نظر می رسد عرضه این گوشی به سال 2024 موکول شده است.

iPhone SE یک آیفون سطح پایه است که ترکیبی از عملکرد بالا، ابعاد جمع و جور و ارزان بودن را در اختیار کاربر قرار می دهد. آیفون SE 2020 در بازار های نوظهوری مانند هند که هزینه آیفون های پرچمدار بسیار بالاست، عملکرد خوبی داشته است. اپل میخواهد موفقیت آیفون SE 2020 را توسعه دهد و نسخه نو و بهبود یافته این گوشی هوشمند را عرضه کند. شایعات پیشتر حاکی از آن بود که آیفون SE 3 در بهار سال جاری عرضه خواهد شد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که اپل ممکن است عرضه آیفون SE 3 را به نفع نسخه نو دیگری با نام آیفون SE پلاس به سال 2024 موکول کند.

راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC) در توییتر نوشت که ما به جای آیفون SE 3 در پی آیفون SE پلاس خواهیم بود. در پی انتشار این توئیت، اکنون تصور می شود آیفون SE پلاس برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. به گزارش خبرنگاران، گفته می شود این گوشی با طراحی شبیه به آیفون 8، با نمایشگر ال سی دی 4.7 اینچی عرضه می شود. با این حال گفته می شود قطعات داخلی این دستگاه برای ارائه پشتیبانی از اتصالات 5G ارتقا خواهند یافت. ما بعلاوه انتظار داریم که تراشه A14 Bionic یا A15 Bionic آیفون SE پلاس را پشتیبانی کند.

راس یانگ بعلاوه اضافه می نماید آیفون SE 3 که عرضه آن اکنون به سال 2024 موکول شده است، دارای صفحه نمایش 5.7 تا 6.1 اینچی خواهد بود. این به گزارش های قبلی مبنی بر اینکه آیفون SE 3 بر اساس طراحی آیفون XR خواهد بود، برمی شود. بعلاوه گفته می شود که اپل به یک چرخه به روز رسانی 2 ساله برای خط آیفون SE پایبند خواهد بود. روی هم رفته با توجه به حرکت رفت و برگشتی و بی ثباتی شایعات، سخت است که یک فرایند شایعه را در مورد این گوشی بتوان به درستی ارزیابی کرد.

منبع: 91mobiles

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12900

به "سورپرایز اپل؛ آیفون SE پلاس برای سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز اپل؛ آیفون SE پلاس برای سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید