سه بازیکن ذوب آهن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016، غیبت ایرانی ها در تیم اوپتا

به گزارش کنفرانس هکا، با رای کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سه بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 قرار گرفتند.

سه بازیکن ذوب آهن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016، غیبت ایرانی ها در تیم اوپتا

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در هفته های گذشته از کاربرانش خواست بهترین بازیکنان پُست های مختلف را در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 انتخاب کنند.

در پایان چهار نظرسنجی اجرا شده و به انتخاب هواداران، سه بازیکن از تیم ذوب آهن در سال 2016 در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در این سال قرار گرفتند. محمدرشید مظاهری، علی حمام و احسان پهلوان پیش تر در نظرسنجی های مربوط به پُست خود در جایگاه نخست قرار گرفته بودند تا ذوب آهن پس از العین که چهار بازیکن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 داشت، دومین تیمی باشد که از بیشترین بازیکنان در این تیم بهره می برد.

AFC همچنین تیم منتخب این دوره از مسابقات، به انتخاب سایت آماری اوپتا را هم منتشر کرد که هیچ بازیکن ایرانی در این تیم حضور نداشتند.

ذوب آهن ایران سال 2016 در لیگ قهرمانان آسیا، در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل العین امارات، از دور رقابت ها کنار رفت. جئونبوک موتورز کره جنوبی در فینال با شکست العین به قهرمانی مسابقات دست یافت.

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10755

به "سه بازیکن ذوب آهن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016، غیبت ایرانی ها در تیم اوپتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه بازیکن ذوب آهن در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016، غیبت ایرانی ها در تیم اوپتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید