سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و با حمایت مجموعه ای از نهادها و مراکز تخصصی و علمی و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد.

سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می گردد

در این سمپوزیوم پنل های تخصصی کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی تحریک مغزی، کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی سیگنال های مغزی، و کاربرد نقشه برداری مغز در طرح ریزی پیش از جراحی و نیز نشست های تخصصی با انجمن های علمی و پزشکی و پژوهشگران و فناوران نقشه برداری مغز برگزار خواهد شد و یازده تن از اساتید داخلی و خارجی در این گردهمایی دیدگاه ها و یافته های تخصصی و علمی خود در حوزه دانش نقشه برداری مغز را بیان می نمایند.

علم نقشه برداری مغز و کاربرد آن در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، روانپزشکی، روانشناسی، علوم اعصاب، علوم شناختی در سال های اخیر با استقبال گسترده پژوهشگران و دانشمندان حوزه های گوناگون روبرو شده و سرمایه گذاری های هنگفتی نیز در این حوزه در کشورهای مختلف در حال اجرا است.

همزمان با سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران، دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه برداری مغز نیز با هدف معرفی پژوهشگر برتر و حمایت از فناوری ها در حوزه نقشه برداری مغز نیز برگزار و نمایشگاهی از توانمندی های شرکت های دانش بنیان حوزه نقشه برداری مغز نیز دایر می گردد.

دکتر محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران بیان نمود: این رویداد با هدف ایجاد همگرایی هرچه بیشتر و ارتقا سطح آگاهی پژوهشگران و محققان در حوزه علوم و فناوری های شناختی به ویژه نقشه برداری مغز، با حضور متخصصان این حوزه برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: در این سومین رویداد مهم در حوزه نقشه برداری مغز کوشش می گردد نیازهای پژوهشی و پتانسیل های موجود در کشور به اساتید، دانشجویان و محققان معرفی و زمینه بهره برداری هرچه بهتر از این امکانات فراهم گردد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2776

به "سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید