سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، امین رضا ذوالقدر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب کرد.

سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد

در این حکم انتصاب آمده است:

با عنایت به استعفای فرید مر از ریاست پارک علم و فناوری فارس، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب می شوید.

امیدوارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه شرایط رشد و توسعه کمّی و کیفی پارک و زمینه های نقش آفرینی هر چه بیشتر آن را در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آورید و صندلی پارک علم و فناوری فارس را در عرصه علم و فناوری و برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا دهید.

ان شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی مأموریت ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

امین رضا ذوالقدر متولد سال 1360 در نیریز فارس و دانشیار بخش شیمی دانشگاه شیراز است.

وی دانش آموخته کارشناسی شیمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، کارشناسی ارشد شیمی فیزیک دانشگاه شیراز و دکتری تخصصی شیمی فیزیک از دانشگاه شیراز است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات فرید مر، رئیس سابق پارک علم و فناوری فارس در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5868

به "سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید