ساوت گیت: مصاف با سوئیس یک آزمون خوب برای ما بود، کوشش برای شکست ناپذیر ماندن می تواند یک مانع برای مان باشد

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است اگر شاگردانش تنها به فکر شکست ناپذیر ماندن باشند، این می تواند یک مانع برای آنها باشد.

ساوت گیت: مصاف با سوئیس یک آزمون خوب برای ما بود، کوشش برای شکست ناپذیر ماندن می تواند یک مانع برای مان باشد

به گزارش خبرنگاران، گرت ساوت گیت که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در دیداری محبت آمیز پیروز شدند در استادیوم ومبلی و به لطف گلزنی های لوک شاو و هری کین با نتیجه 2 بر یک سوئیس را شکست دهند و رکورد شکست ناپذیری خود در تمامی رقابت ها را به 21 بازی برسانند، پس از این بازی گفت: فکر می کنم بازیکنانم به نحوه بازی خود در این مدت افتخار نموده اند و ما سال گذشته هم در این مورد و در خصوص رکورد سال گذشته مان صحبت کردیم.

وی اضافه کرد: البته اگر فقط روی کوشش برای شکست ناپذیر ماندن تمرکز کنیم، این می تواند یک مانع برای مان باشد، بنابراین نکته مهم بازی امروزمان نحوه عملکردمان و آزمونی بود که مقابل حریف مان تجربه کردیم. در کنار این تماشا بعضی از بازیکنانی که پیش از این شاید به این مقدار برای ما بازی ننموده بودند و بعلاوه تماشا بعضی از بازیکنان نو خوب بود که این بازی تمرین بسیار خوبی برای همه آنها بود.

سرمربی تیم ملی انگلیس در سرانجام گفت: فکر می کنم که این یک آزمون واقعاً خوب برای ما بود. ما ابتدا در نتیجه عقب افتادیم و مسائل تاکتیکی داشتیم که باید آنها را حل می کردیم و درست دفاع می کردیم. ما چیزهای زیادی در خصوص چند بازیکن نو و چند بازیکن که تجربه بازی ملی نداشتند، یاد گرفتیم. در نیمه دوم البته توانستیم با فرستادن چند بازیکن باتجربه به زمین، بازی را با قدرت به سرانجام بردیم که این برای ما و برای طرفداران مان مهم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13537

به "ساوت گیت: مصاف با سوئیس یک آزمون خوب برای ما بود، کوشش برای شکست ناپذیر ماندن می تواند یک مانع برای مان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: مصاف با سوئیس یک آزمون خوب برای ما بود، کوشش برای شکست ناپذیر ماندن می تواند یک مانع برای مان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید