زمان شروع به کار اقتصاد آمریکابزرگترین تصمیم زندگی ترامپ

به گزارش کنفرانس هکا، دونالد ترامپ، تصمیم در خصوص زمان و چگونگی بازگشایی کشورش را دشوارترین کار در طول زندگی خود توصیف نموده و به جهت محتاطانه ای که باید از میان نگرانی ها درباره اقتصاد و سلامت عمومی حین شیوع کرونا طی کند، اشاره نمود.

زمان شروع به کار اقتصاد آمریکابزرگترین تصمیم زندگی ترامپ

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آدینه در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: نمی دانم تصمیم عظیمتری گرفته ام یا نه اما قصد دارم اطرافم را با ذهن های عظیم پر کنم. نه فقط ذهن های عظیم، بلکه بهترین ذهن هایی که در همه عرصه ها وجود دارد، شامل امور سیاسی و منطق.

ترامپ اضافه کرد: و قرار است که ما تصمیم گیری کنیم و خوشبختانه تصمیم درستی هم خواهد شد. این را به شما اطلاع می دهم. می خواهم کشور در اولین فرصت ممکن بازگشایی گردد.

به نظر می رسد رئیس جمهوری آمریکا مایل به کاهش رهنمودهای فاصله گذاری اجتماعی است که کارگروه مقابله با کرونا در کاخ سفید پیشنهاد نموده است تا آمریکایی ها به کار بازگردند. بعضی از مقام های آمریکایی هم در روزهای اخیر گفته اند که ممکن است کسب و کارها برای بازگشایی در ماه مه آماده شوند.

با این وجود کارشناسان حوزه سلامت درباره خطر بازگشایی زودهنگام این کشور که می تواند موج دیگر شیوع کروناویروس و بیماری کووید-19 باشد، هشدار می دهند. اما ترامپ این نگرانی را کم اهمیت دانست و در این کنفرانس خبری گفت به اعتقاد او آزمایش گسترده می تواند مزیت باشد، اما ضرورتی ندارد. او آدینه گفت، به عنوان مثال بخش هایی از بخش کشاورزی کشورش می توانند زودتر از مابقی این کشور به کار بازگردند چون جمعیت کمتری در آن حضور دارند.

این در حالیست که براساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز، برای اولین بار از زمان آغاز پاندمی، ظرف 24 ساعت گذشته در ایالات متحده 2100 تن بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست داده اند.

دانشگاه جان هاپکینز، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های تحقیقاتی ایالات متحده که در ایالت مریلند قرار گرفته است خاطرنشان کرد، شمار دقیق تعداد مبتلایان به کووید-19 ناشی از ویروس کرونا در آمریکا به 500 هزار و 399 تن رسیده است و تا به امروز 18 هزار و 637 تن جان داده اند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9854

به "زمان شروع به کار اقتصاد آمریکابزرگترین تصمیم زندگی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع به کار اقتصاد آمریکابزرگترین تصمیم زندگی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید