رونالدو: بالوتلی نباید استعدادش را مانند آدریانو به هدر دهد

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: اسطوره فوتبال برزیل به مهاجم جوان تیم ملی ایتالیا توصیه کرد راهی که هموطن او در سری A رفت را در پیش نگیرد.

رونالدو: بالوتلی نباید استعدادش را مانند آدریانو به هدر دهد

به گزارش خبرنگاران، رونالدو با یاد آوری روزهای تلخی که آدریانو، هموطن او در دوران بازیگری اش در کالچو داشت به ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی ایتالیا هشدار داد استعداد خود را با پرداختن به حواشی دنیای فوتبال به هدر ندهد.

بازی مهاجم میلان به خاطر رفتار جنجالی خود در خارج از میدان بارها و بارها تحت الشعاع قرار گرفته و به همین دلیل رونالدو دوست ندارد او به سرنوشت ستاره برزیلی پیشین اینتر دچار گردد.

رونالدو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: همه ما در زندگی های خود گاهی اوقات یکسری کارهای احمقانه انجام داده ایم اما مهم این است که بفهمیم کی وقت آن رسیده که دست از این حماقت ها برداریم. هنوز یادم هست که آدریانو به چه سرنوشتی دچار شد، اگرچه این مثال الزاما به معنای شبیه بودن شرایط بالوتلی به وضعیت او نیست و در واقع آنها با هم فرق دارند.

وی اضافه نمود: آدریانو مهارت های دیوانه نماینده ای داشت و از فیزیک بدنی فوق العاده ای برخورددار بود. او در زمین بازی هر کاری که می خواست می توانست انجام دهد، هرچند در یک مقطع دیگر نتوانست آنها را انجام دهد. بنابراین تنها نصیحتی که من می توانم به بالوتلی بکنم این است که روی فوتبالش تمرکز کند و استعدادش را با پرداختن به حواشی هدر ندهد.

مهاجم پیشین رئال مادرید در ادامه توضیح داد: بالوتلی مسلما استعداد خاصی دارد. شیوه حملات و حرکاتش با توپ و گل هایی که می زند این را ثابت می نمایند. او هنوز هم می تواند پیشرفت کند و برای این کار به اندازه کافی زمان در اختیار دارد. با این حال سن و سال پایین اش نمی تواند توجیه خوبی برای کارهای حاشیه ای او باشد.

رونالدو در سرانجام اعلام نمود: بالوتلی همه چیزهای لازم برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره را دارد اما او ابتدا باید جام ببرد. تفاوت میان قهرمان شد و یک بازیکن خوب بودن این است که جام های مهم ببری.

بالوتلی 22 ساله این فرصت را دارد تا همراه با تیم ملی ایتالیا در جام کنفدارسیون ها اولین افتخار بین المللی خود را کسب کند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5264

به "رونالدو: بالوتلی نباید استعدادش را مانند آدریانو به هدر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: بالوتلی نباید استعدادش را مانند آدریانو به هدر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید