روسیه خطاب به آمریکا: بازی احمقانه تحریم ها را متوقف کنید

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، وضع تحریمهای جدید علیه دو تبعه روس، سه شرکت و سه فروند هواپیما از سوی وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه ارتباط با مداخله ادعایی مسکو در انتخابات 2016 آمریکا خشم مقامات کرملین را برانگیخت تا جایی که مسکو وضع این تحریمها را بازتاب یک بحران سیاسی در واشنگتن خواند.

روسیه خطاب به آمریکا: بازی احمقانه تحریم ها را متوقف کنید

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه که بوروکراتهای واشنگتن را وادار ساخت که این تحریمها را وضع کنند، و اینکه چه ارتباطی میان هواپیماها- آنگونه که گفته شده- با مداخله در انتخابات آمریکا وجود دارد- هنوز تعیین نیست.

دیپلماتهای روسیه همچنین اعلام کردند که آمریکا اشخاص تعیینی را دوبار و حتی سه بار مورد تحریم قرار دادند و مدعی شدند که طراحان این تحریمها یا فاقد قوه ابتکارند یا با فهرستهای چندگانه خود گیج و سردرگم شده اند.

وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که پویش تحریمهای بی پایان واشنگتن علیه مسکو نشانه ای دال بر وجود یک بحران عمیق سیاسی در آمریکا است و اینکه بخشی از تشکیلات واشنگتن از استعاره ضد روسیه برای دستیابی به اهداف فرصت طلبانه خود استفاده می کند.

به رغم آنکه مسکو از آمریکا می خواهد تا بازیهای تحریم را متوقف کرده و در گفتگویی معنادار مشارکت نماید، از آمادگی خود برای اقدام متقابل خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: همچون قبل، حمله به روسیه بی پاسخ نخواهد ماند. در عین حال، ما از سیاستمداران آمریکایی می خواهیم تا به بازیهای احمقانه تحریم که بی نتیجه است، پایان دهند و به موضع مبتنی بر عقل سلیم بازگردند.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6080

به "روسیه خطاب به آمریکا: بازی احمقانه تحریم ها را متوقف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خطاب به آمریکا: بازی احمقانه تحریم ها را متوقف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید