رنگرز: برای قبول مسئولیت در کشتی فرنگی استخاره گرفتم، بدون حقوق و سفر دینم را به کشتی ادا می کنم

به گزارش کنفرانس هکا، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نه به سفر خواهم رفت و نه از کشتی حقوقی خواهم گرفت، فقط آمده ام دینم را به کشتی ادا کنم.

رنگرز: برای قبول مسئولیت در کشتی فرنگی استخاره گرفتم، بدون حقوق و سفر دینم را به کشتی ادا می کنم

حسن رنگرز بعد از قبول مسئولیت مدیریت تیم های ملی کشتی فرنگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: وقتی این پیشنهاد از سوی فدراسیون کشتی مطرح شد به لحاظ مسئولیت و همچنین مباحث اخلاقی که در ورزش به آن پایبندم، این فراغت خاطر را نداشتم که بخواهم به عنوان مدیر تیم های ملی با فدراسیون کشتی همکاری کنم ولی به من تکلیف شد بیایم و به دوستان هم عرض کردم که هرآن چیزی که با این بضاعت حداقلی از دستم بربیاید برای کشتی دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: برای قبول این مسئولیت استخاره گرفتم که مطلب جالبی آمد و من آن را به عنوان سیاست اصلی کارم پیش خواهم گرفت؛ به شرط رعایت حق و عدالت و این اتفاق خیلی خوبی است. هرچند که اجرای حق و عدالت واقعا کار سختی است و هر دو مفهوم نیز تفاسیر متفاوتی دارد. تلاشم این است که در این مدت که کشتی به دست من امانت خواهد بود، رعایت عدالت را بکنم.

دارنده دو مدال طلا و برنز کشتی فرنگی دنیا تاکید نمود: هدف بعدی ام نیز ایجاد اتحاد، انسجام، وحدت و همگرایی در کشتی است و همانطور که به دوستانم گفتم، تاکید می کنم که نه سفری با فدراسیون کشتی خواهم رفت و نه حقوقی از این محل خواهم گرفت. فقط همه تلاشم را می کنم که دینم را به کشتی ادا کنم.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6089

به "رنگرز: برای قبول مسئولیت در کشتی فرنگی استخاره گرفتم، بدون حقوق و سفر دینم را به کشتی ادا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: برای قبول مسئولیت در کشتی فرنگی استخاره گرفتم، بدون حقوق و سفر دینم را به کشتی ادا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید