رغبتی: انصاری فرد انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس بود، عرب فقط از مدیرعاملی استعفا کرده است

به گزارش کنفرانس هکا، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه بعد از شنیدن صحبت های انصاری فرد او را به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی کرد.

رغبتی: انصاری فرد انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس بود، عرب فقط از مدیرعاملی استعفا کرده است

علی رغبتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره انتخاب محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از موافقت با استعفای ایرج عرب صبح امروز از محمد حسن انصاری فرد دعوت کرد تا با حضور در جلسه صحبت های خود را مطرح کند. بعد از شنیدن حرف های انصاری فرد او را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کردیم. ایشان نیز با حضور در باشگاه رسما کار خود را شروع کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایرج عرب در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باقی خواهد ماند یا نه؟، گفت: عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرده و اینکه او عضو هیئت مدیره باقی بماند یا نه باید در در جلسه مجمع تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگاران رغبتی همچنین در جمع خبرنگاران در مورد این موضوع که بعد از استعفای چند ماه قبل عرب، مدیرعامل سابق پرسپولیس امیدوار بود که با موافقت وزارت ورزش به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد و چه اتفاقی افتاد که استعفای آقای عرب پذیرفته شد، شرح داد: من در جریان استعفای چند ماه گذشته آقای عرب نیستم. بعد از صحبت هایی که آقای عرب با وزیر ورزش انجام داده بود، استعفای او مورد قبول وزیر قرار نگرفته بود و البته به هیئت مدیره هم به طور رسمی اعلام نشده بود. به هر صورت این بار آقای عرب به صورت رسمی استعفا داد و با استعفای ایشان هم موافقت شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پیش از این صحبت از حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه بوده است، عنوان کرد: نه اصلا چنین صحبتی مطرح نبود و بیشتر در فضای مجازی صحبت شده بود. اعتقاد دارم که بزرگان و پیشکسوتانی هستند که شایسته این کارند. من در حوزه دیگری مسئولیت دارم و کارم را انجام می دهم و به خاطر عشق و علاقه ای که به این کار دارم در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستم و تجربیاتم را در اختیار می گذارم و بحث مدیرعاملی من حرفی بود که از فضای مجازی درآمد و اصلا چنین چیزی مطرح نبود.

وی در پاسخ به این سوال که حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال درست است؟ گفت: من از شما چنین چیزی را می شنوم و در خبرها دیدم. در این سال ها خیلی علاقه مند نبودم در حوزه فدراسیون ها کار کنم. در مورد والیبال هم نه به آن فکر کرده ام و نه صحبتی با من شده است. ضمن اینکه هنوز ثبت نامی هم صورت نگرفته که ببینیم فضای والیبال چطور است. همانطور که در مورد پرسپولیس گفتم، در والیبال هم باید بزرگتر ها و متخصص ها و پیشکسوتان والیبال بسیار باصلاحیت تر هستند که در این حوزه کار کنند.

رغبتی در مورد پرداختی به بازیکنان پرسپولیس و اینکه قرار بوده است در اوایل شهریورماه پرداختی صورت بگیرد، گفت: بازیکنان دریافتی های فصل گذشته شان را گرفته اند. قول و قراری گذاشته شده برای اوایل شهریورماه نبوده است. ما تعهد داریم که در شروع فصل پرداختی داشته باشیم و حتما به زودی این کار صورت خواهد گرفت. با کادرفنی تعامل داریم و مسئله ای نداریم و توافقاتی داشته ایم، شرایطی برای پرداخت فراهم شد ولی دوستان نتوانستند پول را منتقل کنند و این پول امانت هست تا راه حل آن پیدا شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد نگرانی 7 میلیاردی بابت شرکت ریحان فیلم عنوان کرد: ما قراردادی داریم که هنوز تاریخ شروع اجرای قرارداد نرسیده و مطمئنا همه تلاش مان را می کنیم کسانی که می خواهند به پرسپولیس کمک کنند، ضرر نکنند و بتوانند به حق و حقوق شان برسند. اعتقاد ما به رابطه دوطرفه و تعاملی است نه اینکه خدای نکرده یک طرف پرسپولیس سود و طرف دیگر زیان کند.

وی در پاسخ به این سوال که در جلسه امروز هیئت مدیره با تمام اعضا تشکیل شد، گفت: در جلسات هیئت مدیره ممکن است گاهی اوقات یک نفر نباشد، به طور مثال آقای نبی امروز در سفر بود ولی ما تلفنی در ارتباط بودیم. جلسه امروز هم اکثریت لازم را داشت و مصوبات آن هم طبقه ماده 48 اساسنامه، مصوبات معتبری است. سایر دوستان هم اگر نباشند در جریان هستند و مسئله ای برای ارتباط نداریم. آقای هاشمی هم امروز در جلسه هیئت مدیره حضور داشت.

رغبتی در مورد این موضوع که شایعاتی مطرح شده بود پس از مدیرعاملی آقای انصاری فرد تعدادی از اعضای هیئت مدیره استعفا خواهند داد، آیا شاهد تغییراتی در هیئت مدیره خواهیم بود؟ عنوان کرد: نه، تا این لحظه بنایی بر تغییر در هیئت مدیره نیست.

7ronaldo7.ir: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5337

به "رغبتی: انصاری فرد انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس بود، عرب فقط از مدیرعاملی استعفا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رغبتی: انصاری فرد انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس بود، عرب فقط از مدیرعاملی استعفا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید