رضایی: ساده والیبال بازی کردیم، برگ برنده خود را نداشتیم

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: بازیکنان من در این دیدار خسته بودند و علاوه بر این، برگ برنده همیشگی خود را که همان جنگندگی است در اختیار نداشتند.

رضایی: ساده والیبال بازی کردیم، برگ برنده خود را نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، سعید رضایی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل شهداب یزد در بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: مسابقات در مرحله نیمه نهایی بسیار سنگین است و علاوه بر این، ما مصدومان زیادی داشتیم به همین علت از تلاش بازیکنانم تشکر می کنم.

سرمربی تیم والیبال فولاد ادامه داد: بازیکنان من در این دیدار خسته بودند و علاوه بر این، برگ برنده همیشگی خود را که همان جنگندگی است در اختیار نداشتند. ما ساده والیبال بازی کردیم. باید توجه داشت که با یک برد و یا یک باخت، اتفاقی نمی افتد.

رضایی گفت: قرار بود مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا هر تیم بتواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. برگزار شدن طولانی تر لیگ، مثل همه کشورهای پیشرفته دنیا می تواند به تیم ملی نیز کمک کند.

وی شرح داد: اردوهای بلندمدت در دنیا منسوخ شده و بهتر بود پلی آف به سال نو موکول می شد. قطعاً کشورهایی مثل ایتالیا و لهستان که لیگ های طولانی و تیم ملی موفقی دارند با آگاهی کامل این کار را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13642

به "رضایی: ساده والیبال بازی کردیم، برگ برنده خود را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: ساده والیبال بازی کردیم، برگ برنده خود را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید