رسیدن به فینال دور از ذهن نیست، طرفداران گرگانی فوق العاده هستند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، پری پتی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و واقعاً به هم تیمی هایم افتخار می کنم زیرا هر بازیکنی وارد زمین شد با تمام توان بازی کرد.

رسیدن به فینال دور از ذهن نیست، طرفداران گرگانی فوق العاده هستند

وی اضافه کرد: ما می دانستیم نفت آبادان تیم قدرتمندی است و خوشحالم که عملکرد تیمی فوق العاده ای داشتیم و در این دیدار حساس پیروز شدیم.

پتی در مورد عملکرد فوق العاده اش در نیم فصل دوم توضیح داد: با گذشت زمان به هماهنگی لازم رسیدیم و زمان خوبی برای سازمان یافته شدن تیم در اختیار داشتیم، زمانی که من به گرگان آمدم مصدومیت جزیی داشتم اما کم کم به شرایط مطلوب رسیدم.

وی ادامه داد: زمانی که بابک نظافت به تیم ما پیوست شکل تیمی ما کامل شد و نتیجه آن را در نیم فصل دوم و بازی های سخت دیدیم.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد طرفداران گرگانی و محبوبیتش بین آنها گفت: تماشاگران گرگانی واقعاً فوق العاده هستند و من دوستان بسیار خوبی بین تماشاگران پیدا کردم.

پتی اضافه کرد: طرفداران همیشه به من لطف داشته اند و در طول فصل از من و سایر بازیکنان حمایت کردند و امیدوارم جواب محبت آنها را در زمین داده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای رسیدن به فینال دارید، یادآور شد: رسیدن به فینال هدف ماست و شانس بسیار خوبی داریم، اگر همیشه عملکردی مانند دیدار امشب داشته باشیم رسیدن به فینال دور از ذهن نخواهد بود.

گفتنی است؛ تیم شهرداری گرگان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بعدازظهر پنجشنبه میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که با نتیجه 76 بر 58 به پیروزی رسید.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2336

به "رسیدن به فینال دور از ذهن نیست، طرفداران گرگانی فوق العاده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدن به فینال دور از ذهن نیست، طرفداران گرگانی فوق العاده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید