راه اندازی کارگروهی برای برطرف دغدغه آتش نشانان

به گزارش کنفرانس هکا، شهردار تهران گفت: قول می دهم کارگروهی راه اندازی کنیم و در خدمت مهدی داوری (مدیرعامل سازمان آتش نشانی) و دوستان عزیز باشیم و ظرفیت های مورد احتیاج برطرف دغدغه دوستان عزیز را احصا و عملیاتی کنیم.

راه اندازی کارگروهی برای برطرف دغدغه آتش نشانان

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی پس از مراسم تقدیر از آتش نشانان در جمع خبرنگاران تاکید نمود: امروز روز پرافتخاری است و در کسوت آتش نشانی، خادمی و نوکری مردم بودن و هیچ چیزی را نمی توان جایگزین این نوکری و خادمی کرد. ما جز این که جان ناقابل خود را به آتش نشانان تقدیم کنیم تا حق آنها را ادا کنیم، چیزی کمتر به فکر نمی رسد.

او اضافه کرد: واقعیت امر این است که آتش نشانان خود را فدای ملت می نمایند و ضرورت دارد که ما هم خود را فدای آنها کنیم. یعنی آتش نشانان ما اینقدر عزیز و بزرگ هستند که روح بزرگ و جسم ورزیده، دانش بالا و امکانی که در دست آنها به اسم ابزار هست این زمینه را فراهم می نماید برای این که به مردم در سخت ترین شرایط با سرعت فوق العاده بالایی خدمت نمایند.

شهردار تهران در ادامه اعلام کرد: در شهرداری ما هم باید بتوانیم در هر جهتی که احتیاج به جبران کاستی ها و نقایصی که ممکن است سبب کندی و افتی در جهت خدمتگزاری ایجاد گردد، به میدان بیاییم و همه وجود و امکان و شرایط خود را در خدمت این ماموریت بزرگ قرار دهیم. واقعیت امر این است که ما هر کاری انجام دهیم کم است.

زاکانی با اشاره به شرایط معیشتی آتش نشانان گفت: برادر گرامی ما مهدی داوری درباره این موضوع صحبت کرد. ما وظیفه داریم آنها را تامین کنیم تا دغدغه اینگونه مسائل را نداشته باشند. اینگونه مسائل مانع از این گردد که نتوانند همه ظرفیت های خود را برای خدمت به مردم عملیاتی نمایند. ما در خدمت دوستان عزیز هستیم و این موضوع را آنالیز می کنیم تا بتوانیم اگر بی عدالتی وجود دارد، جبران کنیم تا سطح مناسبی برای خدمات و یاری به وجود آید. بعد از آن هم سطح را ارتقاء دهیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی درخصوص برطرف مشکل آتش نشانان گفت: این قول یک جمله ای نیست و قول می دهم کارگروهی راه اندازی کنیم. در این کارگروه در خدمت مهدی داوری (مدیرعامل سازمان آتش نشانی) و دوستان عزیز باشیم و ظرفیت های مورد احتیاج برطرف دغدغه دوستان عزیز را احصا و عملیاتی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12862

به "راه اندازی کارگروهی برای برطرف دغدغه آتش نشانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارگروهی برای برطرف دغدغه آتش نشانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید